Mielestäni tässä(kin) radassa olisi kuskeille huomattavasti enemmän haastetta ja mielenkiintoa, mikäli rata olisi kapeampi kohdissa, jossa ei muutenkaan pystyisi ohittamaan. Hyvänä esimerkkinä voisi verrata tämän radan suht jouhevia mutkia Suzukan S-mutkiin, jotka vievät näitä kuitenkin kevyesti ja ovat varmaan puolet kapeampia. Lisäksi nuo kapeammat mutkat toisivat katsojillekkin enemmän vauhdin tuntua ja persoonallisuutta rataan. Perus f1-katsoja (ei foorumisti) ei meinaan erota tässä radassa mutkia ykkössektorin jälkeen radan loppuun asti.
Tällä Korean radalla on onneksi se hyvä puoli, että vaikka onkin taas perinteistä Parkkialuetta mutkien ympärillä, on sitä ennen kuitenkin usein pieni nurmikon pätkä, joka estää kuskeja ajelemasta huvikseen leveäksi.