Minulle ne yksiköt ei mitään kertoneet, kun vastasivat Maikkarilla yleisökysymykseen.10 min delay - vittu mitä paskaa...
Mutta, onko niin että ns. monsuunirenkaita ei enää ole, renkaat ei pysty siirtämään vettä niin paljon kuin joskus muinoin?
No, sentään vaan ovaaleita koskee tuo.Näinhän se on, ameriikassa ei varmaa uskalleta ajaa metriäkään jos vähänkin sataa?
Nyt se on levinnyt formuloihinkin?
:nope:
Sieltä ihmemaasta nyt imetään ja kopioidaan kaikki tänne.. miksei sitten opittais pelkäämään vettäkin.Näinhän se on, ameriikassa ei varmaa uskalleta ajaa metriäkään jos vähänkin sataa?
Nyt se on levinnyt formuloihinkin?
:nope:
Wikipedian mukaan Bridgestone kutsui välikelin renkaita nimellä "wet tyres" ja saderenkaita ("full wets") nimellä "monsoon tyres". Bridgestonen vedensyrjäyttämismäärät toki ovat voineet olla erilaiset.Minulle ne yksiköt ei mitään kertoneet, kun vastasivat Maikkarilla yleisökysymykseen.
Jos välikelin renkaat poistaa vettä 20l/s 300km/h vauhdissa ja saderenkaat 60l/s, niin mitä ne monsuunirenkaat ovat männä vuosina poistaneet?
Jotain pientä säätöä saa vissiin tehdä (en muista enää mitä), jos keli muuttuu aika-ajoista kisaan. Väittävät tosin, että käytännössä nykyään ei sadekelin ja kuivan säädöt olisi kovinkaan erilaisia.