Formula 1 - 2013 - Espanja - Kisa

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Mihinköhän näkymättömään kappaleeseen Pirellin mukaan delaminoitú rengas tällä kertaa osui? Tämä ei ole kilvanajoa. Katsokaa Indycaria jos haluatte nähdä open wheel kisailua. VMP.
Meinaatko Vergnen rengasta? Saattoi tulla osumaa siinä varikolla kolistelussa.

retypeNick

Iltalehti kunniaan
Sijainti
Helsinki, Finland
Lopeta nyt se negatiivisuus joka postaukseen jonka teen. Pointin ymmärsit, vai ymmärsitkö? Massan olisi tuolla autolla pitänyt olla taistelemassa voitosta, ei Alonson takana 20 sekuntia.

Helvetti miäs, en minä halua vajaaälyisen kanssa verbaalista sotaa aloittaa.
Hassu juttu, sitten teitä olisi kaksi.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mun mielestä oman kotimaans' lippua ei pidä kenkään rutata nyrkkiin paskapaperin tavoin. Jätän kuitekin kaikille mahdollisuuden toimia maansa lipun kanssa niin kuin kukin itse tahtoo ja haluaa.
Alonso lie kiitollinen jätetystä mahdollisuudesta. Itse en hokannut siinä muuta todeta, kuin Espanjan lipun värit olivat näkyvissä.

Ganador

Banned
Mun mielestä oman kotimaans' lippua ei pidä kenkään rutata nyrkkiin paskapaperin tavoin. Jätän kuitekin kaikille mahdollisuuden toimia maansa lipun kanssa niin kuin kukin itse tahtoo ja haluaa.
Alkaa mennä jo melko huvittavaksi nämä jutut :D

Varmaan pääasia että se lippu kuitenkin siinä näkyy oman maan kansalaisille.

Eikä sitä tuossa ajaessa varmaan pysty asettelemaan sen paremmin, kunhan vaan pitää siitä kiinni ja fiilistelee menemään.

Toki varmasti väärin tehty tuokin koska Alonso.

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Yllättäen Alonsolle ei rangaistusta lipun poimimisesta. Melko turha sääntö siis, kun sitä voi rikkoa ilman rangaistusta.

WebSlave

Trackman
Mitä mieltä olet kaiken maailman kirjoitusten kirjoittamisesta lippuun?
Pitää nyt jokin roti olla sääntöpilkunnypläämiselläkin.
Tuollainen "voittaja ei saa juhlia liian railakkaasti"-sääntö nyt onkin ihan kuolleena syntynyt, niin kauan kun juhliminen ei ketään loukkaa. Eikös Kiminkin donitseja Spassa aikoinaan tutkittu?

Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Toisaalta luin, että olisi myös säännöissä kielletty mennä halailemaan mekaanikkoja kisan jälkeen sinne aidalle. Mitä helvettiä FIA? :D

naukkis

Well-known member
Toisaalta luin, että olisi myös säännöissä kielletty mennä halailemaan mekaanikkoja kisan jälkeen sinne aidalle. Mitä helvettiä FIA? :D
No tottakai kaikki kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa on kielletty ennen punnitusta, jos arvata saa niin sen jälkeen kun joku on ensin kärähtänyt ylimääräisten painojen saamisesta tallin henkilökunnalta.

Eli kaikki missä voidaan huijata niin yleensä pyritään säännöillä estämään.

FinnishTifoso

Well-known member
Sijainti
Finland
Oliko kukaan muu torilla eilen? Tuli käytyä munkkikahvit nauttimassa punaisten menestyksen kunniaksi. Aivan mahtava kisa!! Ei kyllä IHAN näin hyvää tulosta osannut odottaa. Jos nyt jokin asia harmittaa, niin se että Räikkönen kiilasi Massan edelle kakkoseksi pilaten täydellisen tuloksen, mutta kyllä tähän pitää olla tyytyväinen. :) Seuraavaa kisaa odotellessa! Forza FERRARI! :thumbup: