Itse ainakin haluan rahoilleni vastinetta ja mitä nyt on muutaman kerran seurannut tuota maikkarin tiimia niin ei tulisi kyllä itselleni mieleen maksaa tuosta maikkarin tuotoksesta mitään. Jos taas olisi mahdollista niin mielelläni maksaisin noista sky sportsin lähetyksistä jotta voisin katsoa niitä, mutta kun ei ole mahdollista niin "tyydyn" netin kautta seuraamiseen hd-tason kuvalla tv-ruudun kautta.Kyllä minä maksan mielelläni F1-kisoista, etenkin nyt vielä kun Kimi pärjää. En ymmärrä sitä valitusta tässä ketjussa.
Itse maksoin jotain 50 euroa, koko vuoden oikeudesta katsella Katsomosta kisoja. Rahaa voi oikeasti heittää hukkaankin, mutta tämä ei ole sitä - tai muuten ei ole kyllä edes oikea F1- tai Kimi-fani.
Jousituksessa kai jotain häikkää. Nousi vissiin joku rengas aina ilmaan mutkassa. Tai tämmöistä höpisivät kisan aikana.Mihin Rosberg keskeytti?
Siihen liittyvä hydrayliikka?Jousituksessa kai jotain häikkää. Nousi vissiin joku rengas aina ilmaan mutkassa. Tai tämmöistä höpisivät kisan aikana.
Samaa mieltä. Onhan tämä suhteellisen halpa harrastus + tuleehan noilta kanavilta muutakin ohjelmaa, kun nyt olen ruvennut katselemaan tarjontaa.Kyllä minä maksan mielelläni F1-kisoista, etenkin nyt vielä kun Kimi pärjää. En ymmärrä sitä valitusta tässä ketjussa.
Itse maksoin jotain 50 euroa, koko vuoden oikeudesta katsella Katsomosta kisoja. Rahaa voi oikeasti heittää hukkaankin, mutta tämä ei ole sitä - tai muuten ei ole kyllä edes oikea F1- tai Kimi-fani.
Minua lähinnä se meinaa pänniä kun pitää itkeä täällä kuinka se piraatti streami pätkii ja ei toimi ja kun alkaa toimimaan niin kisa on jo ohi. Parinkympin sijoituksella kuussa saa sentään katsoa kisan rauhassa alusta loppuun sohvalla rentoutuen kaljapurkki kourassa. Kaikenlisäksi tuo 19,90e/kk minkä itse maksan mtv3 totalista on kuukausitasolla niin pieni summa, että en yhtään rikkaampi olisi vaikka sitä ei tarvisi maksaakkaan. Total paketin matkassa tulevilta C-More kanavilta tulee kaikenlisäksi ihan katsottavia elokuvia.Itse ainakin haluan rahoilleni vastinetta ja mitä nyt on muutaman kerran seurannut tuota maikkarin tiimia niin ei tulisi kyllä itselleni mieleen maksaa tuosta maikkarin tuotoksesta mitään. Jos taas olisi mahdollista niin mielelläni maksaisin noista sky sportsin lähetyksistä jotta voisin katsoa niitä, mutta kun ei ole mahdollista niin "tyydyn" netin kautta seuraamiseen hd-tason kuvalla tv-ruudun kautta.
Joku tuolla jotain puheli myös muista ohjelmista mitä paketissa tulee ja Top Gearista, niin ei oikein houkuta katsoa ohjelmia noin vuotta perässä siitä mitä ne tulee ulos vaan mielummin suorana.
Sivustakatsoen tulkitsin ensin kilpailutilanteeksi. Kun katsoo Kimin incar-kamerasta niin kyllähän siinä näyttää olevan selkeästi tilaa Kimille mistä mennä. On jo mexicaanin takarenkaiden tasalla kun tämä peipaa vasemmalle ja sulkee linjan.Palveluntarjoassa, yhteydessä, päätelaitteessa vikaa.
Noita striimejä katsoo vaikka olis 350 välilehteä auki eikä miitään ongelmaa...
Katselin tota videota Kimin kärsästä ja mutkaanhan siinä tullaan ja peres vetää ensin täysin vasemmalle ja sitten sulkee ulkopuolenkin.
Jos olis ollu Ferrari takana niin olis tullu varmaan penaltia....
http://www.iltalehti.fi/formulat/2013041416899873_fo.shtml
On muuten täsmälleen samannäköinen tilanne, ku Vettel-Alonso viime vuonna Monzassa. Jotain jalkapallotuomareitako tuolla oli kopissa?Palveluntarjoassa, yhteydessä, päätelaitteessa vikaa.
Noita striimejä katsoo vaikka olis 350 välilehteä auki eikä miitään ongelmaa...
Katselin tota videota Kimin kärsästä ja mutkaanhan siinä tullaan ja peres vetää ensin täysin vasemmalle ja sitten sulkee ulkopuolenkin.
Jos olis ollu Ferrari takana niin olis tullu varmaan penaltia....
http://www.iltalehti.fi/formulat/2013041416899873_fo.shtml
Uudelleen katsottuna menee Perezin piikkiin. Ei jättänyt yhtään tilaa Räikköselle.Tämä teguila-mies selvästi vetää ensin aivan oikeaan reunaan ja sieltä sitten samantien vasempaan ja Kimin ehdittyä takarenkaiden tasalle.
Ilmeisesti oli blokkaillut myös Alonsoa ja Hamiltonia, kun ennen podiumille menemistä suunnilleen sanoivat Pereziä idiootiksi. Tiesin jo kun Perezin sopimus tuli julki, että Mclaren haukkasi paskaa ja ikävä kyllä olin oikeassa.Uudelleen katsottuna menee Perezin piikkiin. Ei jättänyt yhtään tilaa Räikköselle.
Joo ruudussa ainakin näkyi tuo Alonson edessä kiemurtelu. On kyllä ollu vikavalinta Mäkille ja kun Buttonkaan ei ole mikään viimeisen päälle tähtikuski, niin huonolta näyttää tiimille.Ilmeisesti oli blokkaillut myös Alonsoa ja Hamiltonia, kun ennen podiumille menemistä suunnilleen sanoivat Pereziä idiootiksi. Tiesin jo kun Perezin sopimus tuli julki, että Mclaren haukkasi paskaa ja ikävä kyllä olin oikeassa.