Aika perseestä, kun kulu hyvää sessioaikaa turhanpäiväseen kopterisäätöön.
Heikki-analyysi #2
1:43.400 3.913 27.5 42.1 33.8
1:44.600 5.113 27.2 40.8 36.6
1:47.700 8.213 27.3 41.1 39.3
1:44.300 4.813 27.5 40.0 36.8
1:39.487 27.3 39.6 32.4
1:49.500 10.013 30.1 42.8 36.6
1:40.118 0.631 27.3 39.9 32.7
1:40.402 0.915 27.3 40.0 32.9
1:44.400 4.913 28.8 41.1 34.5
1:43.290 3.803 28.1 40.9 34.1
Sessio kului varmasti enimmäkseen kaasu- ja jarrupolkimien löytämiseen, eli autoon tutustumiseen. P2:ssa sitten pitempää vetoa painavemmalla autolla. Todennäköisesti laittoivat lisää löpöä toiseen stinttiin, tosin viimesellä sektorilla keltaiset liput joka tapauksessa.
Grosjeanin nopein vertailukohtana:
1:39.238 27.0 39.6 32.5
Bottas (ruokalusikallinen löpöä tankissa, tod.näk.)
1:38.388 26.6 39.5 32.2