Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Melkoinen kisa. Draamaa heti kisan alusta, odottelua, sitten melkoista kilvanajoa koko matka. Ja tietenkin plussaa mm:n tasoittumisesta.
BOTTAS! :thumbup:
BOTTAS! :thumbup:
Kyllä. Aloitti optionilla, vaihtoi uusintalähtöön primet.Täyttikö Alonso rengassäännön?
Olin kuulevinani kisan aikana, että Saari puhui jostain vedonlyönnistä Bottaksen sijoituksesta. Miten se tarina tarkalleen ottaen meni?
Mutta puhelivat selostajat että pitäisi vaihtaa varikolla eikä punaisen lipun jälkeen lähtöruudukossaKyllä. Aloitti optionilla, vaihtoi uusintalähtöön primet.
Samaa totesi hämisHirveä pysti.
Yhtä oksettava kuin koko SantanderHirveä pysti.
Jep, ja Lewis podiumilla totesikin Couldhartille että alkaa rimpulainen pysti hajomaan käsiin palasiksi. Eli ei mitään kovin laatutyötä.Santanderin pyttyjä jaetiin mutta ei Santanderin miehille.
juu mutta niin kuin Valtteri itse sanoi niin kyllä seTeki kyllä hyvää mestaruustaistolle tämä Lewis voitto, sekä Rosbergin keskeytys.
Valdemar ajoi loistavasti tänään, kyllä se voitto sieltä vielä tulee tälle kaudelle :thumbup:
Totta. Mersut on aivan ylivoimaisia ilman ongelmia.juu mutta niin kuin Valtteri itse sanoi niin kyllä se
Voitto vielä tulee mutta vaatii hieman Mersulta "avustusta".