Kahdelta noi tulee Suomen aikaa.Pitääpi muistaa toi että aa ja kisa on jo 12-13 paikkeilla.
Kahdelta noi tulee Suomen aikaa.Pitääpi muistaa toi että aa ja kisa on jo 12-13 paikkeilla.
Aa ok thx.Kahdelta noi tulee Suomen aikaa.
Mun mielestä riittäisi yksi rengasseos. Turhaa pelleilyä kahden kanssa joiden välillä pakko vaihtaa. Siitä seuraa turhaa ajelua aika-ajossa, eikä ne kisataktiikatkaan sen jännempiä ole. Ylimääräistä jätettä myös tulee. Alunperin kai kahden renkaan taktiikka oli jonkinlainen turvallisuus tai sopivuusnäkökulma kun eri tallit tykkää eri renkaista, mutta kun molempia on pakko käyttää ja paras aika-ajo tehdän kuitenkin pehmeämmällä on turhaa tuoda kahta seosta.Tarvittaisiin toinenkin regasvalmistaja, toisi kivasti uusia taktiikoita. :ahem:
No eiKaks toimittajaa ja ei pakotettaisi ajamaan jollain tietyllä seoksella.
Vähän samaa fiilistä.. Semmoinen mauton ja hajuton tekele. Toivottavasti siellä kuitenkin saadaan hyvä kisa aikaan, sehän se loppupeleissä ratkaisee.Ei ole. Itse pidän Singaporesta kun siinä on edes vähän oikean katuradan tuntua. Tämä Sotshi on joku Valencian ja Yas Marinan äpärälapsi. Tilkelle on annettu tasainen kenttä täytettäväksi ja sinne on heitelty mahdollisimman paljon noita hänen valmismutkiaan. Harjoituksissa oli vaikea pysyä hereillä.
Et ole ymmärtänyt mitä haettiin ja mitä hyötyä tuosta on. Nimenomaan se ylimääräinen ajelu aika-ajoissa on tarkoituskin, vai katsotko mieluummin tyhjää rataa lauantaisin? Siitä että eri tallit tykkää eri renkaista ei ollut kysymys vaan siitä että kahden eri rengasseoksen käyttö antaa mahdollisuuden tehdä eri taktiikoita kisaa joka tuo mukaan ylimääräistä kilpa-ajoa, ja asia on toiminut juuri niinkuin on suunniteltukin. Ainoa vika nyt on ollut liian konservatiivisissa rengasseoksissa, eli pitäisi aina olla pirun paljon nopeampi ja pirun paljon kestävämpi seos eikä melkein samanlaisia.Mun mielestä riittäisi yksi rengasseos. Turhaa pelleilyä kahden kanssa joiden välillä pakko vaihtaa. Siitä seuraa turhaa ajelua aika-ajossa, eikä ne kisataktiikatkaan sen jännempiä ole. Ylimääräistä jätettä myös tulee. Alunperin kai kahden renkaan taktiikka oli jonkinlainen turvallisuus tai sopivuusnäkökulma kun eri tallit tykkää eri renkaista, mutta kun molempia on pakko käyttää ja paras aika-ajo tehdän kuitenkin pehmeämmällä on turhaa tuoda kahta seosta.
Maksaisi älyttömän paljon enemmän, ja kaikki tallit käyttäisivät valmistajansa parasta seosta, eli taktiikkamielenkiinto poistuisi kokonaan. Lisäksi renkaat saattaisivat nousta muita tekijöitä ratkaisevampaan asemaan, kuten viimeksi kävi.Miksi ei?
Ai ? Minusta se on yhtä kujalla kuin koko kauden ! Ei tätä rämpimistä voi enään käsittää. #IMOKimi peittelee nopeuttaan.
Sama.Ai ? Minusta se on yhtä kujalla kuin koko kauden ! Ei tätä rämpimistä voi enään käsittää. #IMO
Jep, tämäpä juuri eli ts. nähty on jo. Jos haluttaisiin mahdollisimman suorituskykyisiä renkaita mahdollisimman pienellä kulutuksella (mahdollisimman tylsiä renkaita), nii onnistuis varmasti ihan Pirellinkin puolesta.Maksaisi älyttömän paljon enemmän, ja kaikki tallit käyttäisivät valmistajansa parasta seosta, eli taktiikkamielenkiinto poistuisi kokonaan. Lisäksi renkaat saattaisivat nousta muita tekijöitä ratkaisevampaan asemaan, kuten viimeksi kävi.
Samaa mieltä. Eikös se olis parempi jäädä odottelemaan ens vuoden autoa. Sama vaikka Hannu Karpo ajelis nuo loput kisat.Ai ? Minusta se on yhtä kujalla kuin koko kauden ! Ei tätä rämpimistä voi enään käsittää. #IMO
Noin se on mennyt harkoissa vuosikaudet jo. Ei siellä koiteta heiluttaa keltaisia lippuja kaksin käsin vaan pistetään punaista jos autoa pitää mennä hakemaan pois.Punasta lippua kun auto pysähtyy radan varteen, taitaa olla ihan normaalitomenpide harjoituksissa?
Ja aika juoksee?
On. Silmäilin harkat taustalla ja ei tuosta oikein tiedä, ollaanko Koreassa, Abu Dhabissa vai missä. On niin mitäänsanomaton tekele kuin olla ja voi. Jotenkin olisi kuvitellut, että Olympia puistoon saadaan vähän näyttävämpi rata aikaiseksi. Rata itse ja ympäristö on niin HMV kuin olla ja voi.On muuten sitten tylsän näköinen rata.
Toisen rengasvalmistajan tulo pikemminkin vähentäisi taktiikoiden määrää, koska renkaista tulisi sellaisia, että samoilla renkailla pystyisi ajamaan koko kisan vauhdin juurikaan kärsimättä ellei FIA määräisi, että jokaisen kuljettajan on pakko tehdä vähintään yksi stoppi kisassa.Tarvittaisiin toinenkin regasvalmistaja, toisi kivasti uusia taktiikoita. :ahem:
Onhan toi mutka (T4) nyt melko mielenkiintoinen kun renkaat rupeaa loppuman. Erottuu pojat miehistä !No eipä sitten itketä niistä renkaista. :ahem:
Rata on melko mitätön, ei ole ainakaan vielä herättänyt mitään tunteita, mutta katotaan nyt kisa ensin.