Hyi vittu jos sen tekee.Putin varmaan jakaa palkinnotkin.
Ei, kun kärkikolmikko jakaa palkinnot (ja suosionosoitukset) Putinille.Putin varmaan jakaa palkinnotkin.
Jakamassa voittopalkinnon mustalle miehelle? Sen haluan nähdä.Hyi vittu jos sen tekee.
Kimin sijoitus on yhtä kuin kisan kiinnostavuus ja vaikuttaa moneen muuhunkin Sen olen oppinut kun luen kommentteja täältä.Kauhea Putinin pilkkaus täällä meneillään. Taidatte olla kateellisia.
Vihaako Putin tummaihoisia? Onko hieman lähtenyt Hitler vertaukset lapasesta nyt.Jakamassa voittopalkinnon mustalle miehelle? Sen haluan nähdä.
Onhan tuo ihan ymmärrettävää, vaikka ei minua koskekaan. Mutta voiko joku ihan vakavalla naamalla sanoa ettei olisi ollut tylsä kisa?Kimin sijoitus on yhtä kuin kisan kiinnostavuus ja vaikuttaa moneen muuhunkin Sen olen oppinut kun luen kommentteja täältä.
Niin, Putin ei tosiaan ole tehnyt mitään, minkä takia ihmiset häntä inhoaa :alppu:Kimin sijoitus on yhtä kuin kisan kiinnostavuus ja vaikuttaa moneen muuhunkin Sen olen oppinut kun luen kommentteja täältä.
Et ilmeisesti seuraa maailmanpolitiikkaa.Vihaako Putin tummaihoisia? Onko hieman lähtenyt Hitler vertaukset lapasesta nyt.
No viha on varmasti väärä sana, mutta Putin on venäläinen ja ei sieltä ainakaan mitään arvostusta tule.Vihaako Putin tummaihoisia? Onko hieman lähtenyt Hitler vertaukset lapasesta nyt.
Ilman muuta.Putin varmaan jakaa palkinnotkin.