Formula 1 - 2014 - Venäjä - Kisa

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Ei sillä että tässä kisassakaan mitään katsottavaa olisi, mutta kyllä minä silti mieluummin itse kisaa seuraisin kuin Putinin ja Ecclestonen rumia naamoja 30 sekunnin välein.
 

Tiedemies

Well-known member
Liittynyt
22.11.2009
Viestit
164
Kauhea Putinin pilkkaus täällä meneillään. Taidatte olla kateellisia.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5731
Kimin sijoitus on yhtä kuin kisan kiinnostavuus ja vaikuttaa moneen muuhunkin :) Sen olen oppinut kun luen kommentteja täältä.
Onhan tuo ihan ymmärrettävää, vaikka ei minua koskekaan. Mutta voiko joku ihan vakavalla naamalla sanoa ettei olisi ollut tylsä kisa?
 

nese

Well-known member
Liittynyt
3.9.2011
Viestit
1019
Kimin sijoitus on yhtä kuin kisan kiinnostavuus ja vaikuttaa moneen muuhunkin :) Sen olen oppinut kun luen kommentteja täältä.
Niin, Putin ei tosiaan ole tehnyt mitään, minkä takia ihmiset häntä inhoaa :alppu:
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Supertylsä kisa, onneksi Bottaksen suoritus jätti hyvän tuulen.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8418
Sijainti
Vantaa
Hyvä Hamilton, oikea mies voitti!:thumbup: Rosberg ajoi hölmöilyiden jälkeen hyvän kisan. Bottaksen sijoitus oli pettymys.
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Valtteri kiskaisi vielä nopeimman kierroksen. Kostoks.
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Ihan hyvä kisa saatiin heti kun ei tarvinnut säästää renkaita, vaan sai painaa täysillä kuten ennen vanhaan. Eiku.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Heh Vale teki Kimit. Musta tuntuu, että Williams oli siinä luulossa, että Nico tulee vielä pitille ja säästelivät liikaa.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Jahas. Se oli siinä. No, Vale saatiin podiumille ja kisan nopein kierros lopussa. :thumbup:

Räikkönen oli kovallakin renkaalla Alonson vauhdissa, mutta nuo startissa pussiin jäämiset pilaa kisan.:mad_old:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös