Formula 1 - 2015 - Malesian GP - Aika-ajot

ScuderiaJormaz

Well-known member
"Ei tää oo maailmanloppu,ajellaan nyt vaan" Vettelin kisainssillä(tai kuka nyt päätöksen radalle/varikkosuoran päähän menosta tekeekään) oikea veto päästää Vettel heti jonon kärkeen odottamaan.Räikkösellä&co nyt löi tyhjää ihan kympillä.Tä? Emmä tiiä,tää nyt meni näin.Ei oo maailmanloppu.Huomenna eka mutkaan pelisilmää ja etusiipi irti. :thumbup: Mamma mia!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Miten se voi olla, että Kimillä menee aina kaikki päin h*lvettiä? Eikö taktiikkapää riitä, vai missä vika? Joka kerta, aina, jotain.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Toisaalta positiivista on se että koska sade olisi ollut Q3:ssa muutenkin niin maksimissaan viitosrivissä se olisi muutenkaan ollut.

Pecca

Well-known member
Sijainti
Suomi
Eivät aja ennen kuin välikelin/kuivankelin renkaat riittävät
Määrittele millä perusteella renkaat eivät riitä ajamiseen? Minä ajoin eilen kesärenkailla kun oli lunta tiellä.

Ja selvästihän tätä on haluttu. Kun löysät on housuissa on turha vetää vaippaa päälle.

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Eikös ne kuulemma ole meinanneet siirtää sitä vieläkin myöhemmäksi, ainakin kisan osalta. Keinovalohommia.
Eikös se Bernie ole joka nämä päättää? FIA taisi puuttua kisan alkamisaikaan turvallisuussyihin vedoten, ettei hämärässä ajettaisi sateella. Voi olla että olen täysin väärässä.

Dino246

Well-known member
On tämä laji ihan vitun naurettavaa pelleilyä nykyisin! :mad:

Trullinkaasu

Well-known member
Miten se voi olla, että Kimillä menee aina kaikki päin h*lvettiä? Eikö taktiikkapää riitä, vai missä vika? Joka kerta, aina, jotain.
Niinpä. Tää sama keissi on nähty niin monta kertaa aiemmin. Noh, minkäs teet. :wall:

---

Onneksi sade on nyt lakannut. Valtterilla mahkut nyt kolmen sakkiin. :alppu:

skvi

Well-known member
Aikaisintaan 15 yli jatkuu

Bernie odottelee seuraavaa rankkasadetta

Torres

Well-known member
Olisi päästänyt vaan Hämiksen suosiolla eteen ja jättänyt pienen välin siihen. Herrasmiehenä Bottas tuskin olisi änkenyt eteen.

Miikhail

Well-known member
Vielä odotetaan vartti että päästään varmasti välikelinrenkailla radalle.

Revolt

Lead Singer
Näki kyllä Kimistä että alkaa tajuta itsekin, että ura on paketissa ja maine mennyt. Harvoin näkee noin henkisesti luovuttanutta ja pateettista F1-kuskia. Vergne rattiin ja Kimi eläkkeelle.

Big Scary Animal

Well-known member
Nyt ne oikeasti odottaa että päästään matkaan välikelinrenkailla... Näin niitä legendoja syntyy :eek:

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Määrittele millä perusteella renkaat eivät riitä ajamiseen? Minä ajoin eilen kesärenkailla kun oli lunta tiellä.

Ja selvästihän tätä on haluttu. Kun löysät on housuissa on turha vetää vaippaa päälle.

Olen tässä asiassa kanssasi osittain samaa mieltä. Tosin otaksun ettet pyrkinyt ajanaan kilpaa muiden kanssa.

Jaleht

Well-known member
Bottas saattaa olla aika kova tässä kelissä jollen ihan väärin muista.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Olen tässä asiassa kanssasi osittain samaa mieltä. Tosin otaksun ettet pyrkinyt ajanaan kilpaa muiden kanssa.
Kyllä ne kilpaa pystyy ajamaan. Olosuhteiden mukaan. Jos keli ei salli 300 km/h nopeutta niin sitten körötellään. Se on tietty asia eri haluaako FIA että F1:set ajaa kilpaa 100 km/h keskinopeuksilla.

Torres

Well-known member
Näki kyllä Kimistä että alkaa tajuta itsekin, että ura on paketissa ja maine mennyt. Harvoin näkee noin henkisesti luovuttanutta ja pateettista F1-kuskia. Vergne rattiin ja Kimi eläkkeelle.
Sä voisit itse laittaa koneen kiinni ja mennä takaisin nukkumaan. Sen verta kulunutta ja väsynyttä tämä sun Kimin mollaaminen.