Se Red Bull vertaus tarkoitti, että Red Bull pysyy muiden perässä radoilla, jossa hyvällä rungolla on enemmän merkitystä kuin teholla. Red Bullin huonohko menestys on siis "todistetusti" Renaultin vika, McLaren Honda nyt ei ole oikein millään radalla/ratatyypillä hyvä, eli Hondan kone on joko TODELLA huono, tai McLarenin runko ei niin aerodynaminen (kuten Saari nimeltämainitsemattomiin lähteisiinsä nojaten viittasi).Ai että Hondan kone on Rellua parempi?
Toisaalta Monaco on ratana sellainen, että siellä pystyy hanskalla paikkaamaan autossa olevia puutteita, mutta toisaalta McLaren nappasi pisteitä myös Unkarista jossa Monacon tapaan ei pitkiä suoria ole eli sekin antaisi olettaa, että moottorin tehonpuute on McLarenin suurin ongelma.Monacossa Button otti kuitenkin ajamalla pisteitä ja Alonso keskeytti tekniseen vikaan hänen edeltään eli ei se aero nyt ihan pielessäkään voi olla. Kuitenkin selvästi Williamsia kovempi siellä. Varmasti mäkkien aero on vähintään Sauberin tasoa, ero tulee suorilla. Toki jos nyt verrattiin vaikka Mersuun niin eihän se auto kärkitiimien tasoa ole millään asteella.
Monacossa korostuu mekaaninen pito, aeron osuus on kaikista pienin kalenterin radoista.Monacossa Button otti kuitenkin ajamalla pisteitä ja Alonso keskeytti tekniseen vikaan hänen edeltään eli ei se aero nyt ihan pielessäkään voi olla. Kuitenkin selvästi Williamsia kovempi siellä. Varmasti mäkkien aero on vähintään Sauberin tasoa, ero tulee suorilla. Toki jos nyt verrattiin vaikka Mersuun niin eihän se auto kärkitiimien tasoa ole millään asteella.
Monacossa Alonso ajoi ja keskeytti Buttonin perässä. Eikä ihan luukussa kiinni.Monacossa Button otti kuitenkin ajamalla pisteitä ja Alonso keskeytti tekniseen vikaan hänen edeltään eli ei se aero nyt ihan pielessäkään voi olla. Kuitenkin selvästi Williamsia kovempi siellä. Varmasti mäkkien aero on vähintään Sauberin tasoa, ero tulee suorilla. Toki jos nyt verrattiin vaikka Mersuun niin eihän se auto kärkitiimien tasoa ole millään asteella.
Pitäisiköhän luottaa Ekiin sen verran, että sijoittaisi vähän rahaa Ferrarin eturivin puolesta.Eki avannut taas salaisen arvausarkkunsa. Asia virhe. Otsikko sanoo neljään ekaan riviin, mutta myöhemmin eki puhuu sijoista viisi ja kuusi. Eli kolmas rivi http://www.urheilulehti.fi/formula-1/jaavetta-raikkosen-singaporen-haaveille-ikava-tosiasia