Formula 1 - 2015 - USA:n GP - Kisaennakot, liveseuranta ja jälkihöyryt

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14193
Mielenkiintoinen kisa kyllä tulee eteen. Toisaalta taas pitää toivoa, että pysyy sinällään riittävän vähän märkänä rata. Muuten tulee paljon ajelua Safety Carien perässä tai kisan viivyttelyä. Vaikka tänään ajoivatkin yllättävän pitkään ja riskillä hyvinkin 65 litran vedenpoistoisille saderenkaille melkein sopimattomalla radalla.

Kuivuvan radan kisan aikana voi tietysti tulla kaatosade, mutta kuten todettua tuloksetonta kisaa tuskin halutaan ja hätätapauksessa ajettaneen vaikka puolikkaistakin pisteistä. Meksikoon on muuten luvattu samaa keliä ellei sitten hurrikaani ehdi tyyntyä tai hajota useiksi kymmeniksi trooppisiksi myrskyiksi ja kaatosateiksi.:frown:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4514
Sijainti
Kokkola
Olikohan tuossa kansallislaulun esittämisessä jo liikaakin tulkintaa ja omaperäisyyttä.. No, minä olen vaan vanhoillinen näissä asioissa ja eri mieltä kanssani saa vapaasti tuosta olla
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Olikohan tuossa kansallislaulun esittämisessä jo liikaakin tulkintaa ja omaperäisyyttä.. No, minä olen vaan vanhoillinen näissä asioissa ja eri mieltä kanssani saa vapaasti tuosta olla
Vaikka en nyt mikään vanhoillinen patriootti olekaan niin minua ärsyttää tuollainen kun kansallislaulua laulettaessa yritetään brassailla omalla äänellä.
 

Axefield

Well-known member
Liittynyt
19.11.2009
Viestit
125
Olikohan tuossa kansallislaulun esittämisessä jo liikaakin tulkintaa ja omaperäisyyttä.. No, minä olen vaan vanhoillinen näissä asioissa ja eri mieltä kanssani saa vapaasti tuosta olla
Toi nyt oli aika neutraali versio. On kuultu huomattavasti härömpiä. Ei kyllä maistu minullekaan.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
Olikohan tuossa kansallislaulun esittämisessä jo liikaakin tulkintaa ja omaperäisyyttä.. No, minä olen vaan vanhoillinen näissä asioissa ja eri mieltä kanssani saa vapaasti tuosta olla
En tiedä mutta omin korvin kuultuna se oli aivan järkyttävä esitys. Eikö nää nyky laulajat osaa enään edes laulaa ...
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Jessus miten typerästi Rosberg ajoi tuon ekan mutkan!
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Suomalaisilta erinomainen startti, kun Räikkönen nousu sijalle 10 ja Bottas sijalle 11, mutta Bottakselle jouduttiin vaihtamaan etusiipi ja hyvä startti valui hukkaan samantien.
 
Ylös