Sanos se.Mitä ihmettä ne siellä Williamsilla taas sähläsivät?
9/44 PUNAINEN LIPPU! Palmerin romun korjaamisessa kestää niin pitkään, että kisa keskeytyksiin.
Jesarilla Ferrari kasaan! :thumbup:Kimin pohjaa teippaillaan kuntoon :thumbup:
Eivät ehkä julkisesti laita, mutta kulissien takana tilanne voi olla toinen.Ja olen aivan varma, että Ferrarin johto ei tota Vettelin piikkiin laita.
Ja kun ne alkaa lennellä, niin black flag :thumbup:Jesarilla Ferrari kasaan! :thumbup:
Kimin tapauksessa potkuista olisi varmaan jo tiedotettu.Ja olen aivan varma, että Ferrarin johto ei tota Vettelin piikkiin laita.
Miksi ei olisi tehnyt? Oli joka tapauksessa viimeisenä.. mieluummin hakee ne renkaat joilla ajetaan pidemmälle, kun ei voi alemmaksikaan pudota.Kimin toinen stoppi jäi ihmetyttämään
Katsomalla esimerkiksi taustapeiliin olkoonkin, että Verstappenin auto ei todennäköisesti näkynyt Kimin auton takaa Vettelin taustapeilissä.Mitenköhän Vettel olisi voinut tietää tai nähdä että siellä välissä on 2 autoa? Max sen sijaan pystyi molemmat ferrarit näkemään ja tiesi että ahdasta tulee. Vettelin ainoa kiintopiste on Kimin auto ja sen mukaan ajoi mutkaa läpi. Ei tuollaista ennusta kukaan että Kimi joutuu väistään tuollaista syöksyä.
Itse laitan tuon täysin maxin syyksi. Naurettavaa vetää neulansilmä mutkaan 3 rinnan ja noin jyrkällä kulmalla josta on täysin mahdotonta edes ohittaa ketään. Ulostulossa Kimi olisi joka tapauksessa mennyt edelle.
Samaa katsoin. Melkoinen ero viime kauteen.Kylläpä Hondalla oli kulkua suoralla.