On kyllä. Jatkavat samalla taktiikalla kuin kahtena edelliskautena. Eikä se oo selvästi huono testitaktiikka ollut.Hamiltonilla hyvin kierroksia alla.
No on, mutta näyttäisi olevan myös keula melko korkealla, joten liekö maavara tapissa, kun kyseessä oli eka installaatiokierros.Aikas korkealla on perä.
Pos Driver Team Time Laps
1 Vettel Ferrari 1:25.206 21
2 Hamilton Mercedes 1:25.409 48
3 Bottas Williams 1:26.091 29
4 Sainz Toro Rosso 1:27.924 27
5 Ericsson Sauber 1:28.165 21
6 Grosjean Haas 1:28.399 9
7 Button McLaren 1:28.493 12
8 Celis Force India 1:31.155 10
9 Palmer Renault Sport 1:31.351 13
10 Ricciardo Red Bull 1:37.610 14
11 Wehrlein Manor 2
Läpivirtaus-mutterit?Ja scarbsin mukaan blown wheelnuts:it myöskin (ei hajua kuinka tuon kääntäisi)
Saderenkaathan ovat halkaisijaltaan sentin isompia kuin kuivankelin renkaat, eli sekin nostaa maavaraa, ellei sitä varta vasten lasketa saderenkaita varten. Tuskin on vaivauduttu installaatiokierroksia varten.No on, mutta näyttäisi olevan myös keula melko korkealla, joten liekö maavara tapissa, kun kyseessä oli eka installaatiokierros.
Ei tuossa kuvassa kyllä sentistä(edit: puolsenttiä) ole kyseSaderenkaathan ovat halkaisijaltaan sentin isompia kuin kuivankelin renkaat, eli sekin nostaa maavaraa, ellei sitä varta vasten lasketa saderenkaita varten. Tuskin on vaivauduttu installaatiokierroksia varten.
Sääntöjen mukaan etusiiven maavaran tulee olla 5 cm. Jota siis saderengas nostaa 0,5 cm.Ei tuossa kuvassa kyllä sentistä ole kyse
Takana puhutaan useista senteistä...Sääntöjen mukaan etusiiven maavaran tulee olla 5 cm. Jota siis saderengas nostaa 0,5 cm.
Varmaan polttoainetta sen verran vähän että perä pystyssä.Takana puhutaan useista senteistä...
Juu, mutta minä vastasin viestiin, jossa puhuttiin keulasta.Takana puhutaan useista senteistä...
Oleellisinta on tietää,Haasia ei ole nähty radalla iltapäivän sessiossa ollenkaan. Noinkohan joku isompi vika siinä hajonneessa siivessä?