Formula 1 - 2016 - kauden testit

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
1. Lewis Hamilton Mercedes 1:25.409 48
2. Sebastian Vettel Ferrari 1:25.921 +0.512 20
3. Valtteri Bottas Willliams 1:26.091 +0.682 23
4. Carlos Sainz jr Toro Rosso 1:27.924 +2.515 26

Hamiltonilla hyvin kierroksia alla.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Hamiltonilla hyvin kierroksia alla.
On kyllä. Jatkavat samalla taktiikalla kuin kahtena edelliskautena. Eikä se oo selvästi huono testitaktiikka ollut.

Olisi kiinnostavaa tietää onko ero kierrosmäärissä ihan puhtaasti vain erilaisiin testisuunnitelmiin perustuvia tekijöitä vai onko muilla oikeasti vain enemmän teknisiä murheita/hidasteita tms... Esim. nyt kiinnostavimpana Mersu vs. Ferrari.
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7515
Williamsissa ollut jotain pikkuvikaa, mutta nyt on Bottas ollut jo pitkään radalla.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Aikas korkealla on perä.
No on, mutta näyttäisi olevan myös keula melko korkealla, joten liekö maavara tapissa, kun kyseessä oli eka installaatiokierros.

Mutta korkeaa perän ajokorkeuttahan kaikki tavoittelevat, ja siten suurta downforcea diffuusorista. RB aina ollut siinä vahvoilla, Ferrari viime vuosina heikko. Jos Ferrari parantaa auton perän osalta, niin se lupaa hyvää ajatellen kuinka hyviä olivat viime vuonna heikolla perällä.
 

Fastlane

Well-known member
Liittynyt
1.2.2011
Viestit
141
Koodi:
Pos	Driver    Team           Time	      Laps
1	Vettel    Ferrari        1:25.206	21
2	Hamilton  Mercedes       1:25.409	48
3	Bottas    Williams       1:26.091	29
4	Sainz     Toro Rosso     1:27.924	27
5	Ericsson  Sauber         1:28.165	21
6	Grosjean  Haas           1:28.399	 9
7	Button    McLaren        1:28.493	12
8	Celis     Force India    1:31.155	10
9	Palmer    Renault Sport  1:31.351	13
10	Ricciardo Red Bull       1:37.610	14
11	Wehrlein  Manor                          2
Ricciardon aika välikelin renkailla ja Manorilla vasta kaksi installaatiokierrosta alla.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Ja scarbsin mukaan blown wheelnuts:it myöskin (ei hajua kuinka tuon kääntäisi)
Läpivirtaus-mutterit? :D

Joskin molemmilla kielillä nimestä puuttuu se, että oikeastihan virtaus tapahtuu enemmänkin akselin läpi. Mutterihan on jo määritelmänsä mukaan keskeltä auki. :alppu:
 

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Liittynyt
22.4.1999
Viestit
8809
Punaiset liput. Toivottavasti ei ole Ferrari pysähtyneenä?

Ps. Haasilta irronnut etuosa autosta.

 
Viimeksi muokattu:

Fastlane

Well-known member
Liittynyt
1.2.2011
Viestit
141
"Wehrlein is only down as having completed two laps but I've been told there are transponder issues for Haas and Manor so their totals will need verifying at the end of the day"
 

Professori

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
208
Toro Rosson takapää on käsittämättömän tiiviisti paketoitu
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
No on, mutta näyttäisi olevan myös keula melko korkealla, joten liekö maavara tapissa, kun kyseessä oli eka installaatiokierros.
Saderenkaathan ovat halkaisijaltaan sentin isompia kuin kuivankelin renkaat, eli sekin nostaa maavaraa, ellei sitä varta vasten lasketa saderenkaita varten. Tuskin on vaivauduttu installaatiokierroksia varten.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Saderenkaathan ovat halkaisijaltaan sentin isompia kuin kuivankelin renkaat, eli sekin nostaa maavaraa, ellei sitä varta vasten lasketa saderenkaita varten. Tuskin on vaivauduttu installaatiokierroksia varten.
Ei tuossa kuvassa kyllä sentistä(edit: puolsenttiä:eek:) ole kyse :D
 
Viimeksi muokattu:

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7515
On nätti. Vielä kun olisi matala, vanhojen sääntöjen takasiipi. :p

 

Fastlane

Well-known member
Liittynyt
1.2.2011
Viestit
141
Haasia ei ole nähty radalla iltapäivän sessiossa ollenkaan. Noinkohan joku isompi vika siinä hajonneessa siivessä?
 

Krtecek

Pirkanmaan tietäjä
Liittynyt
25.5.2015
Viestit
837
Haasia ei ole nähty radalla iltapäivän sessiossa ollenkaan. Noinkohan joku isompi vika siinä hajonneessa siivessä?
Oleellisinta on tietää,

1. mikä siivessä petti ja
2. onko muissa siivissä sama vika.

Jos kohtaa 1. ei tiedetä, ei voi vastata kohtaan 2. eikä täten turvallisesti lähettää autoa radalle. Varotoimenpiteitä.
 
Ylös