Formula 1 - 2016 - Malesian GP - Kilpailun liveseuranta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kummallista miten kukaan ei puutu Vettelin sisäkurvin ajosta ja sieltä kiilaamisesta. Kimin jo kerran klikkasi pois, ulkokurvitaktiikalla kiilaus samoin joka kohdistui Kimiin. Verstaaseensa syytetään kaikesta,Vetteliä ei mistään. Tämäkin Vettelin piikkiin.
Kisan jälkeen tuomaristo ottaa kantaa. Kaipa ne sen nyt katsoo tarkasti. Mulla ei näy IsoAhvenen linkki koska kun puuttuu Silverlight-softa.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Kisan jälkeen tuomaristo ottaa kantaa. Kaipa ne sen nyt katsoo tarkasti. Mulla ei näy IsoAhvenen linkki koska kun puuttuu Silverlight-softa.
Jaah, linuxilla ei silverlighteja kaipaile. Tai sit oon unohtanu säätäneeni sen joskus.
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7519
Riittääköhän Maxin vauhti jopa voittoon kun saa ajaa lopussa Hamiltonia tuoreemmilla kumeilla?
 

mersau

Well-known member
Liittynyt
4.9.2016
Viestit
53
En ole Verstappen-fani, ihmettelen vain miksi kukaan ei puutu Vettelin selviin kiilaamisiin? Vettel itse syyttää muita vaikka vika itsessä. Ihmeellisen huonoa ajoa Vetteliltä tällä kaudella, Kimi ollut selvästi parempi ja olisi pisteissä edellä selvästi ellei Vettel olisi jo kahdesti pilannut Kimin kisan.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
En ole Verstappen-fani, ihmettelen vain miksi kukaan ei puutu Vettelin selviin kiilaamisiin? Vettel itse syyttää muita vaikka vika itsessä. Ihmeellisen huonoa ajoa Vetteliltä tällä kaudella, Kimi ollut selvästi parempi ja olisi pisteissä edellä selvästi ellei Vettel olisi jo kahdesti pilannut Kimin kisan.
Sulle vastattiin jo. Osallistu keskusteluun ja lopeta saman viestin spämmääminen.
 

formulajooseppi

Well-known member
Liittynyt
6.11.2013
Viestit
1256
Kimin vauhti kovilla ei päätä huimaa joten turha pallille on odottaa nähtävästi.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Hahah, millon Verstappenia on ees tutkittu mistään? :D :D Itseasiassa jännä, kohtalaisen sama tilanne, ku Spassa, mut Verstappenia ei ees tutkittu toisinku Vetteliä nyt.
No ei kai tutkittu, kun Verstappen ei kolaria aiheuttanut.

Ja foorumillahan näissä yleensä vaan silitellään Vettelin päätä. Puhuu suomeakin vielä. Unelmavävy. Verstappenin päälle taas käydään kuin mielipuoliset.
 

formulajooseppi

Well-known member
Liittynyt
6.11.2013
Viestit
1256
Eiköhön se ollut siinä kärjen osalta ilman mitään kommervenkkejä. Korkeintaan kakkos ja kolmospaikat voi vaihtua Redbullien välillä ja ehkä Kimin ja Nicon.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös