Formula 1 - 2016 - Saksan GP - Aika-Ajot

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
+ Rosberg . Vaikeuksien kautta paalulle.
+ Ricciardo. Tärkeimmällä hetkellä parhaimmillaan.
+ Räikkönen. Koko ajan kaikki irti autosta.

- Kvyat. Hidas ja epävarma.
- Erickson. Hidas auto, hidas kuljettaja.
- Grosjean. Jäämässä tallikaverin vauhdista.
No ei kyllä Grosjean ole millään tavalla jäämässä. Jos kerran pari on hitaampi, en kyllä näe hänen jäävän tallitoverin jalkoihin.

ProjectMaster

Well-known member
No kyllä mun mielestä väärillä renkailla ajamisesta saa kuskille antaa rankkua, oli tallin moka tai ei.

IsoAhven

Well-known member
No kyllä mun mielestä väärillä renkailla ajamisesta saa kuskille antaa rankkua, oli tallin moka tai ei.
Moraalisesti väärin, mutta pureepa paremmin. "Unsafe releaseissa" sama homma. Eikä rahasakot tunnu missää. Tuli kuskille tai tallille.

Edit: toki 10k$ on rahaa seki ja jos joka kisassa sellaisia saisi, niin oltais jo sadoissa tuhansissa.

Viimeksi muokattu:

Dino246

Well-known member
Tiimiurheiluahan tuo on, joten ei tuo minusta mikään valtava oikeusmurha ole jos tiimin mokasta joutuu kuski kärsimään. Niinhän se menee muutenkin, jos tiimi mokaa esim. varikolla niin kyllähän se kuski siitäkin kärsii. Mutta tärkeintä olisi että näihin rangaistuksiin saataisiin lopultakin joku linja! Säännöt on nyt ihan liian monimutkaiset ja tulkinnan varaa liikaa, ja tulkinnat muuttuu koko ajan riippuen siitä kuka on tuomaristossa. Kun rangaistukset olisi hyvin pitkälle vakioitu, niin jokainen tietäisi mitä mokasta seuraa jolloin saattaisi vähentyä myös tämä kuljettajien ja tallien jatkuva poru ja valitus jokaisesta rangaistuksesta. Kyllä minuakin ärsyttäisi jos itse saisin rangaistuksen asiasta josta joku on esim. kaksi viikkoa aikaisemmin selvinnyt ilman rangaistusta, tai selvinnyt paljon pienemmällä rangaistuksella. Joko mennään pelkällä sakkorangaistuksella (mikä ei minun mielestäni kyllä ole mikään tehokas rangaistus jos kyseessä joku 5000-10000 taalaa) tai sitten lähtöruutu-/aikarangaistuksilla mutta pääasia että se on kaikille sama.

skvi

Well-known member
Onhan tämä vaihtuva tuomaristo ihan vitsi. Ajatelkaa jos jalkapallossakin MM-matsiin otettaisiin tuomareiksi pystymetsästä Roy Keane ja kavereiksi Chilen futsal liiton puheenjohtaja ja Puolan maajoukkueen hieroja.

Ossin mainitsema DTM:ssä on rankkulista olisi hyvä täälläkin. Toisaalta tämä sekoilu pitää formulat ihmisten puheissa kun rata tapahtumissa ei ole mitään keskusteltavaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.