Onhan se mahtavaa nähdä, kun Kimillä palaa kolmanneksi viimeisen mutkan pallukkaan violettia.Sama täällä meni välillä auton seuraaminen ihan ohi kun tuijotti vaan sitä ennuste/pilkottu sektori palkkia. Ehkä liikaa informaatioo mun mielestä, jännitys katoaa.
Eihän ajanotto poista epävarmuutta sen suhteen, että onnistuuko kierros. Eli vaikka tietäisi reaaliaikaisesti, mille sijalle on sijoittumassa, tämä ei ole kirkossa kuulutettu ennen kuin maaliviiva on ylitetty. Sen sijaan että jännitys kohdistuisi sektoreihin, nyt jokainen tuleva mutka on oma jännityselementti, koska ei tiedä, onnistuuko se.Mielestäni pilaa aika-ajon jännitystä. Moni varmaan tykkää siitä että saa tietää enemmän, mutta mielestäni kolme sektoria oli loistava sekä tuomaan tietoa että luomaan jännitystä. Nyt kun tiedät jo ennen ruutulippua monesko kuljettaja tulee olemaan niin mitä jännää siinä on?
Pane musta teipinpala ruutuun palkin kohtaan.Sama täällä meni välillä auton seuraaminen ihan ohi kun tuijotti vaan sitä ennuste/pilkottu sektori palkkia. Ehkä liikaa informaatioo mun mielestä, jännitys katoaa.
Sun pitää kato vaan harjotella multitaskingia.Sama täällä meni välillä auton seuraaminen ihan ohi kun tuijotti vaan sitä ennuste/pilkottu sektori palkkia. Ehkä liikaa informaatioo mun mielestä, jännitys katoaa.
Pane musta teipinpala ruutuun palkin kohtaan.
Yritän yön aikana selvittää insinöörieni kanssa et kumpi olisi parempi vaihtoehto. Lopputulema nähdään sit aika-ajoissaSun pitää kato vaan harjotella multitaskingia.
Toivottavasti aika-ajoon tuo tajutaan ottaa pois. Hyvä uudistus toki harjoituksia ajatellen, mutta aika-ajoissa tuo pilaisi jännitystä. Ehkä harjoituksissakin ihmisestä riippuen.Hah, hyvä pointti muuten. Itsekin yleensä kannatan kaikkea mahdollista graafista lisäinfoa tv-katsojille, mutta tuossa on vinha perä. En tiedä onko tuo nyt hyvä vai huono asia lopulta, mutta tietty oldschool-jännityselementti on pois.
Eikös se ole ihmisestä riippuvainen aika-ajossakin? Mua ei haittaa pätkän vertaa tuo palkki.Toivottavasti aika-ajoon tuo tajutaan ottaa pois. Hyvä uudistus toki harjoituksia ajatellen, mutta aika-ajoissa tuo pilaisi jännitystä. Ehkä harjoituksissakin ihmisestä riippuen.
On toki, mutta todennäköisemmin monet haluavat enemmän jännitystä aika-ajoon. Mielenkiintoista nähdä, kuinka tuo tullaan toteuttamaan aika-ajoissa.Eikös se ole ihmisestä riippuvainen aika-ajossakin? Mua ei haittaa pätkän vertaa tuo palkki.
Varmaan palkilla. Miksi muuttaa toimivaa konseptia?On toki, mutta todennäköisemmin monet haluavat enemmän jännitystä aika-ajoon. Mielenkiintoista nähdä, kuinka tuo tullaan toteuttamaan aika-ajoissa.
Eilen tulosliuska ilmestyi ruutuun.Tulosliuskaa ne ei vieläkään saa ruutuun.
Jospa sille joutuu maksamaan lauantailisää. Muuta syytä ei enää keksi.Eilen tulosliuska ilmestyi ruutuun.
Kimi radanvarressa auto sammuneena. Rengas puhki. Onneksi sai käynnistettyä ja pääsi ajamaan varikolle.
Mitäs höpöttävät? Mollaa Boltteria vissiin..?Katselen Skyn lähetystä ja noiden selostajien takia haluan Valen ajavan Lewiksen seinään.
Ohimennen kuulin että juttelivat Boltterin olevan puoli sekkaa hitaampi, koska harkka-ajat niin näyttivät.Mitäs höpöttävät? Mollaa Boltteria vissiin..?