Nyt ei kannata ajaa kovin levein ajolinjoin.Vettä tekonurmella.
Ei kiva jos tähän liittyy.. mutta saammekohan kohta tarkempaa tietoa.Juuri kun Renautilta ilmoitettiin että nyt lisätään tehoja. Ei mene RBR tiimillä nyt hyvin.
Hyvin kuuli kun turbo vinkaisi.
Levoton on Ferrari jarrutuksissa.Kimi mokasi oman nopeimman kierroksensa viimeisessä sektorissa, jossa auto yliohjasi reippaasti. Siinäpä syy huomattavaan eroon Vetteliin nähden.
Erittäin voimakas myötätuuli vaikutti olennaisesti nopeuksiin. Tuulen suunta vaihteli vaikeuttaen vertailua.No niin nyt on jo moottorin tehoja alettu käyttämään :
Juu, viime vuonna tässä listassa vielä näkyi käytetyt ja uudet mutta nyt ei jostain syystä näyHarmi ettei Pirelli kerro tuossa mitkä stintit on ajettu käytetyillä renkailla ja paljonko kierroksia on renkaissa. Kimi nyt joka tapauksessa käytti kaksi sarjaa ultria.
Tässäpä näkyy.Harmi ettei Pirelli kerro tuossa mitkä stintit on ajettu käytetyillä renkailla ja paljonko kierroksia on renkaissa. Kimi nyt joka tapauksessa käytti kaksi sarjaa ultria.
Totta osittain. Toki taas läksynsä hyvin tehneet pärjää paremmin. Saahan siitä sitten etua, että on tuoreempi pannu käytössä.Tätä tahtia tulee kyllä pitkä kausi Red Bullille, ja melkoinen määrä lähtöruuturangaistuksia loppukaudelle. Tämä kyllä jotenkin alleviivaa minusta tätä typerän tiukkaa moottorisääntöä, että jos heti alkukaudesta on epäonnea voimayksiköiden kanssa niin käytännössä koko kausi on kättelyssä pilalla.
Toki näinkin. Mutta minusta tuo kolmen moottorin käyttäminen kauden aikana jättää jo liian paljon sattumalle ja huonolle tuurille.Toki taas läksynsä hyvin tehneet pärjää paremmin.
Näin on. 5 voimayksikköä voisi olla sopiva määrä.Toki näinkin. Mutta minusta tuo kolmen moottorin käyttäminen kauden aikana jättää jo liian paljon sattumalle ja huonolle tuurille.
Se on lähinnä huonoa valmistautumista tai heikkoa insinöörityötä. Sama kaikille.Toki näinkin. Mutta minusta tuo kolmen moottorin käyttäminen kauden aikana jättää jo liian paljon sattumalle ja huonolle tuurille.
On se sitäkin. Mutta edelleen noin pieni määrä moottoreita jättää ihan liikaa sattumallekin. Jos tuo rajoitus halutaan pitää niin minusta joku 6 moottoria voisi olla ihan hyvä määrä, ja tallit saattaisivat ottaa enemmän riskiäkin moottoreiden kanssa.Se on lähinnä huonoa valmistautumista tai heikkoa insinöörityötä. Sama kaikille.