Ihan normaali pieni töötti. Kummallista ylireagointia Maikkarin selostamoa myöten. F1-auton runko alkaa käytännössä siitä potasta, missä kuljettaja istuu, mukaan luettuna pään yläpuolella oleva ilmanottoaukko / tukirakenne. Kaikki muu on pelkkää aerodynaamista koristelevyä. Moottori otti suurimman iskun vastaan ja se lentänee suoraan roskakoriin.Ihme jos runko ei ole rikki Hartleyn autossa. Ei tuolla ajeta edes huomenna.
Ihan normaali pieni töötti. Kummallista ylireagointia Maikkarin selostamoa myöten. F1-auton runko alkaa käytännössä siitä potasta, missä kuljettaja istuu, mukaan luettuna pään yläpuolella oleva ilmanottoaukko / tukirakenne. Kaikki muu on pelkkää aerodynaamista koristelevyä.
Tätä olin ajamassa takaa. :ahem:Ne jotka ei jaksa herätä aamukahdeksalta. Lajifanit seuraavat tulee kisat millon tahansa. Seuraahan suomessakin moni NHL pelejä vaikka tulevat eurooppalaisittain epäinhimilliseen aikaan. Tunnin siirto tuo tosiaan Libertyn mukaan enemmän katsojia ja 10 yli startti perusteltiin jenkkien tatloudellisesti tärkeillä tasalta alkavilla mainoskatkoilla.
FIA:lta tosin täysin epäkoherenttia käytöstä, että ensin sallitaan aerodynaamiset muutokset haloa hyödyntäen ja sitten ne kielletään, koska talli saa muutoksesta aerodynaamista etua. Kukaan ei F1-sarjassa laita autoon mitään ylimääräistä palikkaa – edes peilejä – ellei siitä saa aerodynaamista etua. Pelkkää peiliä ei aleta huvikseen siirrellä vaan siitä tulee totta kai saada aerodynaamisessa mielessä jotain hyötyä. Ehkä yksi talli gridillä saattaisi tehdä muutoksen pelkästään kosmeettisista syistä faneja miellyttääkseen.Peilit sallittiin, muttta FIA:lla ei tullut mieleen että siihen peiliin voi laittaa siipiä kiinni.
Vai olisko käynyt niin hyvä tuuri että se hajos vain tuosta vaihdelaatikon ja koneen välisistä kiinnikkeistä ?Ihme jos runko ei ole rikki Hartleyn autossa. Ei tuolla ajeta edes huomenna.
Lattiaa ei pahemmin korjailla, jos se rikki on. Eikös se sekin iha jotain hiilikuitusysteemiä? Ei pahemmin hitsailla kuntoon. Toki varaosana lienee kisoissa mukana. Jokatapauksessa koko autohan tuossa pitää kasata uusiksi (jos pohja on rikki), kunhan osia on. En kyllä usko, että aika-ajoon ehtii.Vai olisko käynyt niin hyvä tuuri että se hajos vain tuosta vaihdelaatikon ja koneen välisistä kiinnikkeistä ?
No mene ja tiedä huomenna varmaan kuullaan lisäää...