Formula 1 – 2018 - 16 - Venäjän GP - Aika-Ajot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika odotetusti ei saanut Hamilton sitten kierrosta kasaan kun tuli vähän painetta. Tuota kun pystyisi Bottas vaan useammin tekemään.

Saa nähdä sopivatko Jamesin kanssa, että päästää Hamiltonin ohi ensimmäisellä kierroksella vaiko myöhemmin.

AA tulos :

DoQ34D1WsAICOgu.jpg

Nopeimmat sektorit

DoQ29ncXgAAmLrz.jpg

Niin millä forumilla? Sano ensimmäinen joka uskoo Valen voittoon äläkä heitä omiasi.

Ihan turha provo. Ja huono.

Itse uskon Valen voittoon. Ei se tartte kun hyvän lähdön ja toisen Ferrarin Hamiltonin eteen. Ohi ei pääse. On sitä hullumpaakin tapahtunut.

Bottas on ainakin itse lähdössä voittamaan kisaa. Kai sille pitäisi jonkun kertoa, että kannattaa luovuttaa jo ennen starttia.

Itse uskon Valen voittoon. Ei se tartte kun hyvän lähdön ja toisen Ferrarin Hamiltonin eteen. Ohi ei pääse. On sitä hullumpaakin tapahtunut.

Saattaa tulla 1-3 ohi lähtösuoralla. Todella pitkä matka imuttaa siinä. Toki kaikki on mahdollista, mutta mitä sanoo James? Vai onko pakko antaa voitto välillä, että jaksaa tehdä apukuskin hommia?

On kyllä vahva rata Valtterille, jos ekasta mutkasta pääsee ykkösenä ulos niin voi olla saumat voittoon. Pelottaa vaan tuo pitkä lähtösuora ja imu takana olevilla.

Tärkeää olisi saada eroa Hamiltoniin, jotta ei varikkostopeilla Lewis pysty ajamaan kovia kierroksia ja tulemaan eteen, eikä ota mallia Kimistä Monzassa. Eka kierros on myös paha paikka, pitkä kiihdytys ensimmäiseen jarrutukseen.

Hamilton varmasti miettii, miten saada auto toimimaan keskisektorilla, siinä ratkesi paalupaikka Valen hyväksi. Mikäli Mersut pääsevät turvalliseen johtoon, voidaan pohtia tallimääräyksen antamista. "Copy James" viestä ei välttämättä nähdä.