Formula 1 - 2020 - 16 - Sakhirin GP

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8602
Sijainti
Helsinki
Hetken kulutttua varikon valo vaihtuu vihreäksi. Lähetys päälle juuri formulatunnuksen soidessa.
 

Raikkis

Well-known member
Liittynyt
15.4.2018
Viestit
903
Jaa kimi täällä jälleen. Nyt on käsi ollut näissä aika ajoissa. Täyttä paskaa suoraan sanoen.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5734
Onpa Latifi paska. Aitkenin eka kokonainem F1 viikonloppu ja samantien yhtä nopea.
 

Raikkis

Well-known member
Liittynyt
15.4.2018
Viestit
903
0.4s giota turpaan. Kimi toivoisi varmaan olevan kotona ja se näkyy ajassa. Myötähäpeä.
 

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
997
Kävi mielessä, että miksi Kimi ei hakenut uutta settiä renkaita viimeiselle yritykselle kun aikaa olisi ollut. Myötähäpeä tuo suoritus..
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
No ei se tuolla perällä niin kriittistä ole jos joku sija sinne tai tänne, vaikka ei se nyt niin hyvältä näytä. Kimi on parempi pitkissä vedoissa kilpailussa.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3565
Jäi eka osio väliin, mitä ihmettä Kimille tapahtui kun oli noin hidas?
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8602
Sijainti
Helsinki
Albon jäi Q2:ssa 0,3 sekuntia Maxista ja lähtöruutu 13. Voisiko Abu Dhabin jälkeen Red Bull sanoo heipat hänelle?
 

harzi

Well-known member
Liittynyt
6.11.2012
Viestit
187
On kyllä noloa tuo Albonin tekeminen. Tallikaveri 1.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4734
Miksi Ferrari ajatti Vetteliä kahdesti mediumeilla kun ei ollut vauhtia?
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Mä oon pettynyt vähän Oconin suorituksiin. Hän oli aikoinaan kuitenkin Perezin kanssa kutakuinkin tasoissa Force Indialla ajellessaan. Joko Ricciardo on oikeasti pykälää nopeampi tai jossain mättää. :unsure:
 

Busso

Well-known member
Liittynyt
14.7.2019
Viestit
609
Mä oon pettynyt vähän Oconin suorituksiin. Hän oli aikoinaan kuitenkin Perezin kanssa kutakuinkin tasoissa Force Indialla ajellessaan. Joko Ricciardo on oikeasti pykälää nopeampi tai jossain mättää. :unsure:
Mielestäni ei edes ollut. Aika-ajoissa oli nopea, mutta kisavauhdissa tuli Sergio ohi monesti (silloin, kun ei kolissut, kjäh)
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5734
Mä oon pettynyt vähän Oconin suorituksiin. Hän oli aikoinaan kuitenkin Perezin kanssa kutakuinkin tasoissa Force Indialla ajellessaan. Joko Ricciardo on oikeasti pykälää nopeampi tai jossain mättää. :unsure:
En usko että Rellu on kuitenkaan ollut tällä kaudella kokonaisuutena ollut RP:tä tai Mäkkiä nopeampi. Ricciardo on vaan noista kolmesta tiimistä selkeästi kovin kuski. Taitaa Rellun todellinen suorityskyky olla jossain noiden kahden kuskin välissä. Ocon ollut kyllä pettymys juu, mut kannattaa muistaa kuka siellä on vastassa + välivuosi ykkösistä.
 
Ylös