Oli hidas.Jäi eka osio väliin, mitä ihmettä Kimille tapahtui kun oli noin hidas?
Mielestäni ei edes ollut. Aika-ajoissa oli nopea, mutta kisavauhdissa tuli Sergio ohi monesti (silloin, kun ei kolissut, kjäh)Mä oon pettynyt vähän Oconin suorituksiin. Hän oli aikoinaan kuitenkin Perezin kanssa kutakuinkin tasoissa Force Indialla ajellessaan. Joko Ricciardo on oikeasti pykälää nopeampi tai jossain mättää.
Mulla on kyllä piirtynyt mieleen kuva kahden Force Indian auton ajelevan kanaperää useassa kilpailussa. Nehän olivat usein aivan toistensa perässä.Mielestäni ei edes ollut. Aika-ajoissa oli nopea, mutta kisavauhdissa tuli Sergio ohi monesti (silloin, kun ei kolissut, kjäh)
En usko että Rellu on kuitenkaan ollut tällä kaudella kokonaisuutena ollut RP:tä tai Mäkkiä nopeampi. Ricciardo on vaan noista kolmesta tiimistä selkeästi kovin kuski. Taitaa Rellun todellinen suorityskyky olla jossain noiden kahden kuskin välissä. Ocon ollut kyllä pettymys juu, mut kannattaa muistaa kuka siellä on vastassa + välivuosi ykkösistä.Mä oon pettynyt vähän Oconin suorituksiin. Hän oli aikoinaan kuitenkin Perezin kanssa kutakuinkin tasoissa Force Indialla ajellessaan. Joko Ricciardo on oikeasti pykälää nopeampi tai jossain mättää.