Toki on. Huippukuskihan Bottas on, mutta tässä on vuosia odoteltu ja perusteltu että kyllä se Vale kohta alkaa voittaan kun sitä tätä ja tuota jne. Vaikka on ollut jo eka kaudesta selvää, että hyvänä päivänä ja Hamiltonin huonona pystyy napsimaan voiton joskus, mutta tasaiseen suoritukseen ei pysty huipulla. Valtteri ainoastaan itse uskoo että pystyy mestaruuden joskus voittamaan. Kukaan muu ei oikein enään. Toki sinivalkosten lasien läpi yritetään selitellä. Nyt kun vertaa esim eroa RUsseliin. Tuli ja löi jauhot suuhun ajamalla eikä tarvinut totutella autoon tms vuosia.Täällä tuntuu osa porukasta olevan suurien tunteiden vallassa, koska ilmeisesti kokevat Bottaksen pettäneen heidät. Vaikka hän ei ehkä se nopein olekaan, niin on hän kuitenkin paikkansa formula ykkösissä ansainnut.
Ei Bottas mua oo pettänyt. Ihan vaan helpotus, ettei enää tarvi selitellä sen tunarointia.Täällä tuntuu osa porukasta olevan suurien tunteiden vallassa, koska ilmeisesti kokevat Bottaksen pettäneen heidät. Vaikka hän ei ehkä se nopein olekaan, niin on hän kuitenkin paikkansa formula ykkösissä ansainnut.
Oletko nähnyt vastaavaa suoritusta pitkään aikaan, minä en. Minulla on sellainen kutina, ettei Hamilton aja Russellin tallitoverina.Toki on. Huippukuskihan Bottas on, mutta tässä on vuosia odoteltu ja perusteltu että kyllä se Vale kohta alkaa voittaan kun sitä tätä ja tuota jne. Vaikka on ollut jo eka kaudesta selvää, että hyvänä päivänä ja Hamiltonin huonona pystyy napsimaan voiton joskus, mutta tasaisuus suoritukseen ei pysty huipulla. Valtteri ainoastaan itse uskoo että pystyy mestaruuden joskus voittamaan. Kukaan muu ei oikein enään. Nyt kun vertaa esim eroa RUsseliin. Tuli ja löi jauhot suuhun ajamalla.
Rankkaisin itse hänet pikkuisen paremmaksi kuitenkin. Menin aiemmin tänään lipsauttamaan, ettei Verstappen ole ollut kummoinen aika-ajaja (koska aina ryssii mahdollisuudet paalupaikkaan), mutta tarkistin tilastot ja käänsin kelkkani. Ricciardo on se huono aika-ajaja mutta kisakuskina luultavasti paljon Bottasta parempi. Nykyaikana on kuitenkin niin vaikeaa arvioida, kuka on keskikastia ja kuka ansaitsee olla huipputallissa, ainakin jos ei puhuta Bottasista ja Albonista.No onhan Ocon keskimäärin ollut Ricciardoa paljon jäljessä eikä Ricciardo kuulu edes kastiin Hamilton.
Ricciardolla ei ole ollut vastassa viime vuosina kovia kisakuljettajia. Yllättihän Verstappenikin Ricciardon ekassa RB- kisassa. Omasta mielestä Ricciardo on sarjan yliarvostetuin kuski enkä rankkaa tällä hetkellä juurikaan Bottasta paremmaksi.Rankkaisin itse hänet pikkuisen paremmaksi kuitenkin. Menin aiemmin tänään lipsauttamaan, ettei Verstappen ole ollut kummoinen aika-ajaja (koska aina ryssii mahdollisuudet paalupaikkaan), mutta tarkistin tilastot ja käänsin kelkkani. Ricciardo on se huono aika-ajaja mutta kisakuskina luultavasti paljon Bottasta parempi. Nykyaikana on kuitenkin niin vaikeaa arvioida, kuka on keskikastia ja kuka ansaitsee olla huipputallissa, ainakin jos ei puhuta Bottasista ja Albonista.
Periaatteessa näin, mutta jos (eli kun) Hamilton tekee kohta sen jatkosopimuksen Mercedesin kanssa, niin Mersun on vaan pakko alkaa ajatella aikaa Hamiltonin jälkeen jo ennen kuin hän lopettaa aktiiviuransa. Näin kävi myös edelliselle legendalle, Michael Schumacherille, kun Ferrari palkkasi Räikkösen ja siten pakotti Schumin valitsemaan ns. kahden pahan väliltä: joko kohtaat superlupauksena pidetyn nuoren kuljettajan tai sitten lopetat oman urasi ennenaikaisesti. Schumi jänisti ja päätti jäädä eläkkeelle, mitä hän selvästi katui kaikista ennätyksistään huolimatta.Oletko nähnyt vastaavaa suoritusta pitkään aikaan, minä en. Minulla on sellainen kutina, ettei Hamilton aja Russellin tallitoverina.
No Ricciardo kuitenkin pärjäsi hyvin Verstappenia vastaan, joka tuntuu melko vahvasti näitä muita tallilavereitaan vievän. Ja toki dominoi Vetteliä vastaan, jos sen haluaa meriitiksi laskea.Ricciardolla ei ole ollut vastassa viime vuosina kovia kisakuljettajia. Yllättihän Verstappenikin Ricciardon ekassa RB- kisassa. Omasta mielestä Ricciardo on sarjan yliarvostetuin kuski enkä rankkaa tällä hetkellä juurikaan Bottasta paremmaksi.
No nyt vähän jarrua. 7 kertaiselle mestarille on ihan sama vaikka tuliski tiukkaa peliä. Kaikki tietää Hamiltonin tason kuitenkin. Valella on eri juttu kun ei ole mitään saavuttanut ja valen läpimurtoa on tässä vuosia odotellut että sais niskalenkkiä hamiltonista.Niin haluaako Hamilton edes ajaa Russellia vastaan? Mielenkiintoinen kysymys.
Hamiltonilla ei ole ollut kunnon vastusta Rosbergin jälkeen. Ei painetta jonka johdosta ei ole myöskään sortunut virheisiin joita teki Rosbergin aikana samassa suhteessa kuin muutkin painestetut kuljettajat kun mennään jokainen mutka ja kierros kierroksen jälkeen äärirajalla.Niin haluaako Hamilton edes ajaa Russellia vastaan? Mielenkiintoinen kysymys.
Nuorena kaikki kuljettajat sanovat, että ihan sama ketä vastaan he ajavat, jokainen pitää voittaa jos mestariksi mielii. Iän karttuessa he alkavat ymmärtää myös tukirakenteiden ja ykköskuskin aseman merkityksen. Kyllä Hamiltonia pelottaisi kohdata joku oikeasti vahva tallikaveri, joka ei olisi samanlainen jeesmies kuin nykyinen. Ferrarin viimevuotinen tilannekin sen osoitti, kun talvikaudella tallipäällikkö kertoi Vettelin olevan ykköskuljettajan asemassa, mutta jo kauden toisessa osakilpailussa Leclerc painoi ajamalla ohitse ja osoitti arvonsa. Vettel ei tuosta koskaan enää toipunut ja reilua vuotta myöhemmin saikin jo potkut.No nyt vähän jarrua. 7 kertaiselle mestarille on ihan sama vaikka tuliski tiukkaa peliä. Kaikki tietää Hamiltonin tason kuitenkin. Valella on eri juttu kun ei ole mitään saavuttanut ja valen läpimurtoa on tässä vuosia odotellut että sais niskalenkkiä hamiltonista.