Vaikka paalupaikoista 10 on tullut nykyisen formaatin aikana. Ensimmäiset yhdekän tuli yhden kierroksen systeemillä.No kun koko Kimin uraa katsoo ei tämä ole mitenkään loistanut aika-ajoissa
Vaikka paalupaikoista 10 on tullut nykyisen formaatin aikana. Ensimmäiset yhdekän tuli yhden kierroksen systeemillä.No kun koko Kimin uraa katsoo ei tämä ole mitenkään loistanut aika-ajoissa
Ei oo numeroita mut aika varmaksi voisin väittää että Albon ja Stroll on tässä tilastossa 1-2. Portimaossa näillä molemmilla herroilla oli yhdessä harjoitussessiossa luokkaa 10-15 hylättyä kierrosta.Tuntuuko vain siltä, vai onko Alex Albonilla paljon keskimääräistä enemmän noita hylättyjä aika-ajokierroksia?
Mielestäni ne on ihan ok, mutta niitä pitäisi seurata kaikissa mutkissa aina, niin se olisi selkeää. Rata on valkoisten viivojen sisäpuolella, ja niiden ulkopuolelle ei pidä mennä. Nyt on hankalaa kun niitä seurataan joskus ja joskus taas ei. Perusteluna se, että tietyissä mutkissa ulkopuolella ajamisesta ei saa etua, mutta tämä on ihan paskapuhetta. Jos siitä ei saisi etua, niin ei jengi sieltä ajaisi.Todella turhauttavia noi track limitsit. Laittaisivat aitaa tai soraa eikä mitään randomeita rajoja.
NäinpäMaxhan se tempun teki. Hyvä, että Bottas päihitti Hamiltonin, kunpa voisi sama tapahtua vielä huomennakin!
En tiedä, tekisivät radasta sellaisen että ei kannata ajaa rajojen ulkopuolelle. Vetteliä lainatakseni.Mielestäni ne on ihan ok, mutta niitä pitäisi seurata kaikissa mutkissa aina, niin se olisi selkeää. Rata on valkoisten viivojen sisäpuolella, ja niiden ulkopuolelle ei pidä mennä. Nyt on hankalaa kun niitä seurataan joskus ja joskus taas ei. Perusteluna se, että tietyissä mutkissa ulkopuolella ajamisesta ei saa etua, mutta tämä on ihan paskapuhetta. Jos siitä ei saisi etua, niin ei jengi sieltä ajaisi.
Samaa mieltä! F1 kisa jälleen Nordschleifelle, ja eipä ole paljon oiottavaa.En tiedä, tekisivät radasta sellaisen että ei kannata ajaa rajojen ulkopuolelle. Vetteliä lainatakseni.
No kärjistetysti juuri näinSamaa mieltä! F1 kisa jälleen Nordschleifelle, ja eipä ole paljon oiottavaa.