Formula 1 - 2021 - 13 - Hollannin GP

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3785
Tässä vielä MM-pistetaulukot ennen Hollannin Zandvoortin GP:tä. Hamilton johtaa Verstappenia kolmella pisteellä , vaikka GP-voitot on Verstappenin hyväksi 6-4.

Norris edelleen kolmantena kuljettajien pisteissä.

E9-UvanXsAomI9_.jpegE9-gFppXMAE7W89.png
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3785
Vaikuttaa kunnon vanhanajan kilparadalta. Kapea ja aidat lähellä. Tykkään enemmän tälläisistä radoista kuin nykyajan uusista radoista, joissa isot turva-alueet
 

YaZka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2002
Viestit
954
Sijainti
Tampere
Kyllä jotain Mersun tilanteesta kertoo se, että Verstappen on keskeyttänyt kolme kertaa ja on silti käytännössä tasoissa Hamiltonin kanssa. Ei siellä ole palikat olleet aivan kohdallaan ainakaan alkukaudesta.
Mistä sää ton kolme (3) kertaa oikein repäisit?

Kerran Bakussa on mun muistin mukaan tällä kaudella keskeyttänyt, joka oli myös HAMille 0kisa.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3860
Mistä sää ton kolme (3) kertaa oikein repäisit?

Kerran Bakussa on mun muistin mukaan tällä kaudella keskeyttänyt, joka oli myös HAMille 0kisa.
Täsmennetään. Mersu on torpedoinut pariin otteeseen Verstappenin kisan samalla kun Hamilton on ottanut sillä aikaa ilmaiseksi 43 pistettä. Bakussa Verstappenilla räjähti rengas itsestä riippumattomista syistä, samaan aikaan kun Hamiltonilla oli taas ilmainen voitto tarjolla, mutta ryssi sen itse ajovirheellä. Niin kyllä tässä on Verstappen antanut tasoitusta Hamiltonille aika rajusti.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5717
Edelleen samat mietteet Zandvoortista. Ihan hemmetin makea rata. Paska kisaamiseen F1-autoilla.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2982
Oliko Checolla jotain erityistä, kun noin alhaalla ajoissa?
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4630
Täsmennetään. Mersu on torpedoinut pariin otteeseen Verstappenin kisan samalla kun Hamilton on ottanut sillä aikaa ilmaiseksi 43 pistettä. Bakussa Verstappenilla räjähti rengas itsestä riippumattomista syistä, samaan aikaan kun Hamiltonilla oli taas ilmainen voitto tarjolla, mutta ryssi sen itse ajovirheellä. Niin kyllä tässä on Verstappen antanut tasoitusta Hamiltonille aika rajusti.
Täsmennetään tätäkin, kyseessä ei ollut ajovirhe, vaan asetusvirhe, kun jäi ”magic” päälle.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4630
Oliko Checolla jotain erityistä, kun noin alhaalla ajoissa?
Eihän ne just mitään kerenneet ajaa, kun Vettelin AM oli sähikäisenä. Ei uskaltaneet paljoa sitä nykiä ilman kumia.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6229
MInkä hiton takia tuosta tuli punainen lippu? Hajos portin viereen. Tuplakeltaiset ja meni tasan minuutti kun kelasivat auton pois. Hohhoijjaa.
 

Joza91

Well-known member
Liittynyt
3.6.2020
Viestit
57
Ferrarit näiden harjoitusten perusteella vahvassa vauhdissa, olisiko samanlainen mahdollisuus taistella kärkisijoista kuin Monacossa? Samoin Alpinella ollut myös hyvin vahva päivä.
 
Ylös