Renessanssinero
Perusfeidaaja
Ja sehän tässä on väärin. Sama tuomio, jos kolaroi nopeudessa 300 km/h tai 100 km/h, vaikka toisessa paljon pahemmat seuraukset.
jospa tuolla säädetään sitä perän laskeutumista ja nousua?Tulkitsisin tätä voimassaolevaa DAS kieltoa siten, että ohjauspyörän syvyyssuuntainen liike on itsessään yhä sallittu, mutta se ei saa vaikuttaa ohjauskulmiin:
Eipä taida olla sallittua sekään.jospa tuolla säädetään sitä perän laskeutumista ja nousua?
Pitäisi kahlata sääntöjä läpi ja tutkia millä tavoin aktiivijousitus on kielletty. Automaattisia systeemejä ei ainakaan saa olla, mutta en ole ihan varma sellaisesta jossa kuski itse säätää asiaa (vrt. F-duct).Eipä taida olla sallittua sekään.
Auton ajokorkeutta ei saa säätää parc fermé säännön mukaan.jospa tuolla säädetään sitä perän laskeutumista ja nousua?
Juuri sellainen on sallittu, koska toimintaan vaikuttaa ainoastaan akselille kohdistuva kuormitus, eli tässä tapauksessa suorilla downforceMonella tallilla on käytössä systeemi, jossa jokin jousi painaa auton alemmas suorilla.
Ite oon järkeillyt, että se laskee runkoa kajoamatta jousitukseen. Muuten ei liene laillinen.
Aiemmin kaudella pyöri video, jossa koko RBn takaosa putosi suoralla käsittämättömän paljon ja nyt muutama kisa sitten näki myös Mesestä, että rake on suorilla huomattavasti matalampi
Niin, tai siis ilmanvastus painaa auton peräpään alas, jolloin diffuussori sakkaa ja itse asiassa downforce pienenee enenmmän kuin pelkästään siipikulman muutos. On aika taiteilua saada oikeajäykkyiset jouset joka radalle, jotta homma pelittää. Jos on kovin nopea mutka, niin ei kauhean suotavaa että downforce pienenee. Siksi joka radalle pitää optimoida se nopeus, missä diffu sakkaa.Downforcehan sen auton painaa alas suorilla, siihen nyt ei sen suurempia konsteja vielä tarvitse. Oma taiteenlajinsa sitten koittaa mahdollisimman hyvin hallita tuota korkeutta kaikissa tilanteissa sääntöjen puitteissa.
meinasin sitä kun mersulla takapää painuu alaspäin enemmän, kuin muilla.Auton ajokorkeutta ei saa säätää parc fermé säännön mukaan.
Sitä ei kuski saa säätää.meinasin sitä kun mersulla takapää painuu alaspäin enemmän, kuin muilla.