Formula 1 - 2021 - 21 - Eeppinen Saudi-Arabian GP 5.12

mokin

Well-known member
Liittynyt
9.9.2021
Viestit
239
Kyllä kyrsii kun tää nyt piti mennä tämmöseksi. Ihan sama mulle nyt kuka mestaruuden vie. En tämmöstä halua kattoo.

Miksi ihmeessä tällainenkin rata piti edes tehdä.
Ja nuo FIAn tulkinnat. Neuvotellaan ja kysytään että oisko tää ok rankku. Kilvanajo kunnolla takaisin, selkeät linjat rankkuihin ja myös Maxille samat tuomiot.
 

hfss

Well-known member
Liittynyt
15.11.2010
Viestit
97
Marko voi ihan hyvin puhua täyttä totta.

Tuosta näyttäisi että Verstappen vaihtaa kolmesti pienemmälle sekunti-pari ennen törmäystä.

Eli sanotaan että hyvinkin voi olla ettei koskenut jarrupolkimeen. Hidasti toki kyllä.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2908
Checo ja Leclerc pääsivät tuomariston eteen
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Marko voi ihan puhua täyttä totta

Tuosta näyttäisi että Verstappen vaihtee kolmesti pienemmälle sekunti pari ennen törmäystä.
Näinpäs onkin, mutta miksi max heiluttelee rattia 3-4 kertaa edes taas suoralla ennen törmäystä. hmm...
 

Shoemaker

Maksamaton asiakas
Liittynyt
22.1.2000
Viestit
173
Sijainti
Kuopio, Funland
Helmut marko sano että heillä dataa,mistä näkee ettei jarruttanut
Ohjaamon kuvasta näkyy kyllä miten jarruttaa moottorilla ja takoo vaihteita ylhäältä alaspäin. Yritti laskea Hämiksen ohi juuri DRS mittauspisteellä jotta seuraavalla kierroksella voisi yrittää uudestaan DRSllä ohi.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2908
Max tuomaristoon kutsu myös. Ruuturankku?
sdn6fty05s381.jpg
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2908
Ohjaamon kuvasta näkyy kyllä miten jarruttaa moottorilla ja takoo vaihteita ylhäältä alaspäin. Yritti laskea Hämiksen ohi juuri DRS mittauspisteellä jotta seuraavalla kierroksella voisi yrittää uudestaan DRSllä ohi.
Eikös jo kaasulta nostaminen kielletty aikanaan, kun DC ja Schumi kolauttivat. Vai oliko vaan märällä?
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Tulispa joku tämän kisan tuloksiin vaikuttava rangaistus vielä Maxille tuosta. Ihan sillä että viimeiseen ei lähdettäisi tasapisteissä. Tässä tilanteessa oon melko satavarma että mikäli Max itse ei ole paalulla, niin ykkösmutkassa kolisee näiden välillä.
 

Keke88

Well-known member
Liittynyt
12.7.2020
Viestit
71
Tulispa joku tämän kisan tuloksiin vaikuttava rangaistus vielä Maxille tuosta. Ihan sillä että viimeiseen ei lähdettäisi tasapisteissä. Tässä tilanteessa oon melko satavarma että mikäli Max itse ei ole paalulla, niin ykkösmutkassa kolisee näiden välillä.
Sehä se on mukava ratkasta mestaruus tuomaripelillä tälläsen kauden jälkee..
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2908
Tulispa joku tämän kisan tuloksiin vaikuttava rangaistus vielä Maxille tuosta. Ihan sillä että viimeiseen ei lähdettäisi tasapisteissä. Tässä tilanteessa oon melko satavarma että mikäli Max itse ei ole paalulla, niin ykkösmutkassa kolisee näiden välillä.
Joku rankku pitäisi tulla, että ei nähdä moista enää.
Mun puolesta saa vikassa kisassa kolistakin, jos menee rehdillä ajolla, mutta tää kisa oli huono toisinto Schumin perseilyistä ja useaan otteeseen vielä.
Ei tollasta ajamista pitäisi olla radalla.
 

Keke88

Well-known member
Liittynyt
12.7.2020
Viestit
71
Joku rankku pitäisi tulla, että ei nähdä moista enää.
Mun puolesta saa vikassa kisassa kolistakin, jos menee rehdillä ajolla, mutta tää kisa oli huono toisinto Schumin perseilyistä ja useaan otteeseen vielä.
Ei tollasta ajamista pitäisi olla radalla.
Mikä tossa oli nii paha,vaiho pienemmälle ja pysy ajolinjalla? Miksi hamilton ei menny ohi. Eihän nyt toi velvoita väistämää radan likaselle osalle
 

f1.

Well-known member
Liittynyt
17.3.2006
Viestit
899
Sijainti
Different World
Joko hamilton leirissä pelottaa, kun täällä oikein kabinettimestaruuksia jo toivotaan, ei hyvää päivää taas näitä juttuja. Antakaa lasten kisailla ja kiukutella radalla :LOL:
 
Ylös