Toivotaan, että mikään tekninen ongelma ei ratkaise tätä mihinkään suuntaan. Mut olis kyllä aika antikliimaksi.Mitäs sanotte jos kävis niin, et jommankumman auto hyytyy lämppärikierroksella radanvarteen
Pirelli on jo antanut myrskyvaroituksen, että eiköhän siellä kumi puhkea kun vetää liian kovaa.Toivotaan, että mikään tekninen ongelma ei ratkaise tätä mihinkään suuntaan. Mut olis kyllä aika antikliimaksi.
Kimille tämä voisi mennä upean uran jälkeen, mutta sen jälkeen voisi heittää kaivoon ton DOTD.Youtubessa ja muuallakin tuntui olevan yksimielisyyttä siitä, että porukalla äänestetään Räikkönen "Driver of the day"-äänestyksen ykköseksi sijoituksesta riippumatta.
https://www.formula1.com/en/vote.html
Mä en ehkä leuhkis julkisesti sillä, että on oppinut aggressiiviseksi väkivaltarikolliselta.En ihan ymmärrä, että opin isältäni? Mitä? Eihän Jos ollut mikään erityinen mun mielestä. Sikailu ilmeisesti lasketaan taidoksi.
Turha äänestyshän tämä muuten on, mutta Kimin viimeisen kisan kunniaksi soisin tämän menevän Kimille. Saisi Kimi myös samalla kiittää faneja suorassa lähetyksessäKimille tämä voisi mennä upean uran jälkeen, mutta sen jälkeen voisi heittää kaivoon ton DOTD.
No nyt puhuttiin ajamisesta, ei vapaa-ajan tekemisistä.Mä en ehkä leuhkis julkisesti sillä, että on oppinut aggressiiviseksi väkivaltarikolliselta.
Olishan se jollakin tavalla jopa hupaisaa. Hirvee vääntö ja kuumotus ennen viimeistä kisaa ja toinen kävelee helpojen pisteiden kanssa mestaruuteen.Mitäs sanotte jos kävis niin, et jommankumman auto hyytyy lämppärikierroksella radanvarteen
Toivon todella paljon että Kimi pääsisi maaliin asti tänään.