Ferrarin taktiikasta on keskusteltu jo kymmenen vuotta eikä ole tulosta tullut.Hyvä Carlos! Ferrarin taktiikasta tullaan aivan varmasti keskustelemaan ja Leclercin kommentit on varmasti melko tulikiven katkuisia.
Eihän tämä enään pitäisi yllättää ketään, samaa pelleilyä se oli Kimin aikana myös.Ferrari kyllä ihan naurettavassa jamassa. Puuttuu joku johtajuus tuosta hommasta ihan täysin; arvotaan ihan käsittämättömiä strategioita kesken kisan jne.
Ei tule. Tuomaristo ilmoitti, ettei tutki perezin toimia.Noin urheilullisesta näkökulmasta vähän ikävä kisa, kun Perez ja Sainz, jotka noin muuten aika pihalla sai niin ison hyödyn SC:stä. Mutta sellaistahan se toki on. Noin muuten oli kyllä ainakin tapahtumarikas loppu ja hienoja vääntöjä.
Saa nähdä tuleeko vielä muutoksia kisan jälkeen. Perez puski Hamin aika tylysti ulos ja Maxilla näytti olevan suht kyseenalaisia liikkeitä pikku-schumia vastaan.
On ilmoitettu että Perez-Hamilton ei tutkita enää, samoin LEC-PER tilanteesta.Noin urheilullisesta näkökulmasta vähän ikävä kisa, kun Perez ja Sainz, jotka noin muuten aika pihalla sai niin ison hyödyn SC:stä. Mutta sellaistahan se toki on. Noin muuten oli kyllä ainakin tapahtumarikas loppu ja hienoja vääntöjä.
Saa nähdä tuleeko vielä muutoksia kisan jälkeen. Perez puski Hamin aika tylysti ulos ja Maxilla näytti olevan suht kyseenalaisia liikkeitä pikku-schumia vastaan.
Saman pistin itse merkille, mutta olin postaamatta kun ajattelin että alkaa turha sota jos sanon Hamiltonia kakkoskuskiksi.Palkintopallille astui kolmen kärkitallin ”2.kuskit” siis silleen että ovat tallin sisäisessä järjestyksessä se vähemmän pisteitä kerännyt kuski
Ilman selvitystä ois ollu aika provoSaman pistin itse merkille, mutta olin postaamatta kun ajattelin että alkaa turha sota jos sanon Hamiltonia kakkoskuskiksi.
Nojaa. Jos Leclerc olisi pysähtynyt, niin Hamilton ei olisi. Todennäköisesti olisi voitto mennyt siinäkin.Taktiikkamoka Ferrarilla kun jättivät Leclercin radalle, eivätkä vaihtaneet pehmeisiin renkaisiin.
Japanin GP 1992 tulee ainakin mieleen tuollaisena kisana aiemmin.Palkintopallille astui kolmen kärkitallin ”2.kuskit” siis silleen että ovat tallin sisäisessä järjestyksessä se vähemmän pisteitä kerännyt kuski