Formula 1 - 2022 - 8 - Azerbaidžanin GP

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8365
Sijainti
Helsinki
F2-lähdössä Safety Carin perässä körötellään. Ennakoiko f1-kisan kulkua?
 

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
587
Nyt jotain rajaa näihin juttuihin. F1-sarjan historia on täynnä junnusarjojen ennätyksiä murskanneita suhareita, joista ei tullut F1:ssä yhtään mitään.
Mulle on henkilökohtaisesti ihan se ja sama kumpi kauden lopussa osoittautuu nopeammaksi. Sehän olis oikeastaan virkistävä yllätys jos Perez todella peittoaisi Maxin.
Itse vaan pidän Maxia kovempana kuskina mutta katsotaan nyt kausi loppuun ja katotaan miten käy.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Mikä tällä kertaa syynä että SC takaa startataan?
Ei startattu vaan nää F2-pojanklopit kolistelee Bakussa melkein joka kierros, niin kisat ovat tuolla joka vuosi turva-auton perässä ajelua.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3782
Huvittavaa. Perez päässy Monacossa ja nyt aika-ajoissa Verstappenin niskan päälle niin Verstappenille sovitetaan jo yliarvostetun viittaa. Mutta kun Russell myllyttää Hamiltonia alvariinsa niin Hamiltonilla on vaan huonoja päiviä, koska Russell on "ylimielinen".
 

Vormulaniilo

Designer
Liittynyt
11.12.2021
Viestit
86
Lopeta aineiden käyttö. Verstappen hävisi yhdet aika-ajot sekunnin kymmenyksellä ja nyt jo ihmetellään että mihin hävisi vauhti? Ilmeisesti teillä on päässä jotain vikaa, kun on jo unohtunut, että ennen Monacoa Verstappen oli voittanut kaikki maaliin ajamansa kisat.
Auts! Aineiden käyttö? Päässä vikaa? Kertoo susta aika paljon ihmisenä.
 

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Historia on näyttänyt että Baku vaatii sen Safety Carin ja sen jälkeen kisa onkin yhtä meihemiä. Toivottavasti Safety car siis pistää nipun kasaan puolivälissä.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Historia on näyttänyt että Baku vaatii sen Safety Carin ja sen jälkeen kisa onkin yhtä meihemiä. Toivottavasti Safety car siis pistää nipun kasaan puolivälissä.
Varmaan kalenterin ainut rata jossa Safety Car -startti on mielenkiintoisempi kuin gridiltä lähtö.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Eiköhän se ole selvää, että pitkässä juoksussa Verstappen todennäköisemmin ottaa mestaruuden kuin Perez. Toivotaan kuitenkin että tilanne säilyy tasaisena loppun asti. Ferrari hoitelee itse itsensä pois mestaruusteistelusta. Luulen, että menee Vers tai Perez mestaruus.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Mä pahoin pelkään, että Sainz aiheuttaa ensimmäisen turva-auton. Eilen meni taas yli-yrittämiseksi. Toinen vaihtoehto on stroll.
 

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Liittynyt
22.4.1999
Viestit
8809
Bottas on kovalla renkaalla hidas. Menettänyt kaksi sijaa 17.
 

-Teme-

Vormulaattori
Liittynyt
12.10.2002
Viestit
2667
Sijainti
F1-fanikatsomo
0.8sek ero pääsuoralle tullessa ei riitä ohitukseen DRS avulla
Vissiin niin pienellä siivellä kaikki että DRS ei anna niin isoa apua
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Arvasin oikein. :D Tosin sainz ei ajanut ulos nyt. Harmi että tekniikan kanssa murheita
 
Ylös