FIA:n tuntien sateella ei ajeta.Jos kisassa sataa, eikä DRS ole käytössä niin verstappenilla jonkin verran sarkaa päästä keulille. Toisaalta Ferrari auttaa varikkotaktiikalla 2 sijaa ja Perez tallimääräyksellä. Hamilton lienee se hankalin
FIA:n tuntien sateella ei ajeta.Jos kisassa sataa, eikä DRS ole käytössä niin verstappenilla jonkin verran sarkaa päästä keulille. Toisaalta Ferrari auttaa varikkotaktiikalla 2 sijaa ja Perez tallimääräyksellä. Hamilton lienee se hankalin
Ei siinä Perezin kanssa tarvi tallimääräyksiä kun tasoero tuota luokkaa mitä tänään nähtiinJos kisassa sataa, eikä DRS ole käytössä niin verstappenilla jonkin verran sarkaa päästä keulille. Toisaalta Ferrari auttaa varikkotaktiikalla 2 sijaa ja Perez tallimääräyksellä. Hamilton lienee se hankalin
No juuri siksi toivon kuivia olosuhteita näihin viikonlopun tapahtumiin, koska pahimmassa tapauksessa jää kokonaan sessio ajamatta tai ajetaan muutama kierros turviksen takana kisassa.MIkäs tuolla nyt on ongelma? Vettä ei tule?
Rata on vielä vähän märkä. Vai onko hiekanjyvä radalla? Voi luoja tätä FIAn pelleilyä.
Nykysin on tosiaan ihme jos näkee autoja märällä radalla. Ihan saa hämmästellä, että oho ei ole turva-autoa eikä punasia lippuja vaikka sataa muutama pisara.No juuri siksi toivon kuivia olosuhteita näihin viikonlopun tapahtumiin, koska pahimmassa tapauksessa jää kokonaan sessio ajamatta tai ajetaan muutama kierros turviksen takana kisassa.
Eihän tätä fian pelleilyä pysty käsikirjottaan enään.Ja samantien intereillä vissiin radalle, eli varsinaiset siniset sadekumit jää hyllyyn
Vunteerasin, kun sadekumeja on niin vähän, että pitääkö ne säästää sitten kisaan, jos tulee päätös sadekisasta? Siksi niillä ei ajateta.Ja samantien intereillä vissiin radalle, eli varsinaiset siniset sadekumit jää hyllyyn