GT40
Well-known member
- Liittynyt
- 24.3.2012
- Viestit
- 136
Heille Red Bull antaa siivet.Max ja Checo ajoivat eri siivillä.
Heille Red Bull antaa siivet.Max ja Checo ajoivat eri siivillä.
Toki pitää muistaa, että Russell ei taistele mestaruudesta niin tuommosia riskejä on hyvä ottaa. Samoin kuten Hamiltonkin myöskin otti mediumit. Tokkopa toisessa tilanteessa tiimi edes olisi ottanut varikolle jos olisi isot asiat kyseessä. Toto sanoi että he ei juuri menetä mitään jos käyvät varikolla vaan mahdollistavat voiton itselle. Toki Russellin yliyrittäminen kostautui klippaamalla seinään ja siitä ratavalliin. Vielä on opittavaa.Russellissa ja Leclercissä tosiaan vähän samaa, jos haistetaan veri niin se verenmaku ei suusta lähde. Hamilton totesi ettei olisi Russellin tilanteessa välttämättä hakenut mediumeja menettämällä positiota, moni Russellin tilanteessa olisi varmasti ajellut turvallisesti kakkosena maaliin, mutta Russell osoittautunut aika kovaksi uhkapeluriksi, voitto tai ei mitään.
Mutta mitä on Ferrarilla tapahtunut. Meidän spinnaileva Sainz operoi nykyään kylmän viileästi paalulta voittoon kuin professori Prost konsanaan. Ferrarilla on muutenkin paketti sekaisin niin seuraavaksi on kuskit riidoissa kun kakkoskuski on ykköskuskin niskan päällä
Voidaanko nyt jo kuuluttaa kirkossa Lawsonin tuoli AlphaTaurille ensi kaudeksi? Seuraavaksi hengennostattaja Helmut jo kuuluttaakin Lawsonin olevan myös vaihtoehto Perezin tuolille 2025.
Jos Russell olisi jäänyt radalle, Mersu olisi todennäköisesti voittanut. Mersu olisi siirtänyt Russellin syrjään todella nopean Hamiltonin tieltä. Eilisessä kisassa nähtiin taas sitä vanhaa Hamiltonin ajamista eli ukkohan roikkui Russellin kontissa kiinni monessa paikkaa, missä moni ei kyennyt ja vieläpä samanlaisella kalustolla ja samalla strategialla. Uskallan väittää, että Mersu olisi voittanut eilen, jos Hamilton olisi ollut Russellin tilanteessa.Russellissa ja Leclercissä tosiaan vähän samaa, jos haistetaan veri niin se verenmaku ei suusta lähde. Hamilton totesi ettei olisi Russellin tilanteessa välttämättä hakenut mediumeja menettämällä positiota, moni Russellin tilanteessa olisi varmasti ajellut turvallisesti kakkosena maaliin, mutta Russell osoittautunut aika kovaksi uhkapeluriksi, voitto tai ei mitään.
Mutta mitä on Ferrarilla tapahtunut. Meidän spinnaileva Sainz operoi nykyään kylmän viileästi paalulta voittoon kuin professori Prost konsanaan. Ferrarilla on muutenkin paketti sekaisin niin seuraavaksi on kuskit riidoissa kun kakkoskuski on ykköskuskin niskan päällä
Voidaanko nyt jo kuuluttaa kirkossa Lawsonin tuoli AlphaTaurille ensi kaudeksi? Seuraavaksi hengennostattaja Helmut jo kuuluttaakin Lawsonin olevan myös vaihtoehto Perezin tuolille 2025.
Leclerk itse munasi. Olisi kannattanut ajaa aikaisemmin varikolle niin olisi kenties päässyt Hamiltonia ennen poistumaan boxistaan.Toki pitää muistaa, että Russell ei taistele mestaruudesta niin tuommosia riskejä on hyvä ottaa. Samoin kuten Hamiltonkin myöskin otti mediumit. Tokkopa toisessa tilanteessa tiimi edes olisi ottanut varikolle jos olisi isot asiat kyseessä. Toto sanoi että he ei juuri menetä mitään jos käyvät varikolla vaan mahdollistavat voiton itselle. Toki Russellin yliyrittäminen kostautui klippaamalla seinään ja siitä ratavalliin. Vielä on opittavaa.
Sainz on kyllä vetänyt hienosti. Toki ei leclerckikään huonosti. Pitää muistaa että herrojen aikaerot on aika pienet ja nyt luonnollisesti Ferrari muni leclerkin aseman ottamalla liian perään sen varikolle. Joten sanoisin että ukkelit ovat aika tasoissa tällä hetkellä ja aistittavissa on että Carlos on pidetympi henkilö Ferrarilla. Varsinkin kun hyvää tulosta tulee ja vähemmän moittii Ferraria radiossa. Leclercille on käymässä prostit. Ei ymmärrä että radiossa tai missään muualla ei kannata Ferraria moittia. Joutuu heti epäsuosioon ja rankasti. Tuo Punanen heppa on sen verran isoa asia sen tiimin jäsenille.
Kohtalaisen optimistinen ajatus, sillä edellisessä kuudessa kisassa Hamilton on sijoittunut Pérezin edelle vain kerran – kun tämä oli ensin jäänyt märän kelin aika-ajoissa ulos Q1:n jälkeen. Eroakin on yli 50 pinnaa eikä se kaventunut Singaporessa kuin 11 pisteellä.Hamilton taistelee tällä kaudella MM-hopeasta, mikä oli kyllä kauden alussa varsin utopistinen ajatus. Hamiltonille toki se ei merkkaa mitään, mutta antanee paljon potkua ensi kauteen.
Matemaattisesti mahdollista niin silloin aina taistelee. Perezin tapauksessa kaksi kisaa voi mennä aivan hyvin täysin penkin alle, ei ole mikään kummoinen suoritus Pereziltä.Kohtalaisen optimistinen ajatus, sillä edellisessä kuudessa kisassa Hamilton on sijoittunut Pérezin edelle vain kerran – kun tämä oli ensin jäänyt märän kelin aika-ajoissa ulos Q1:n jälkeen. Eroakin on yli 50 pinnaa eikä se kaventunut Singaporessa kuin 11 pisteellä.
Vauhtiero luokkaa: älytön, noissa vikoissa kierroksissa ja aivan samalla renkaalla. Russellin ajaessa pääosin vielä puhtaassa ilmassa.Russellin kontissa kiinni monessa paikkaa, missä moni ei kyennyt ja vieläpä samanlaisella kalustolla ja samalla strategialla. Uskallan väittää, että Mersu olisi voittanut eilen, jos Hamilton olisi ollut Russellin tilanteessa.
Noin kierroksella 52 alkoi Russell olla Leclercin perässä. Siitä eteen päin nyt ei hirveästi puhdasta ilmaa ollut tarjolla. Eli ei se ero nyt puhtaassa ilmassa lähellekään sekuntia ollut, mutta yllättävän iso toki kuitenkin.Vauhtiero luokkaa: älytön, noissa vikoissa kierroksissa ja aivan samalla renkaalla. Russellin ajaessa pääosin vielä puhtaassa ilmassa.
Keittiköhän kuminsa jo ulostulokierroksella ajamalla ne ylikuumiksi. Muuten lähemmäs sekunnin kierrosaikaeroa on aika vaikea selittää, kun yritetään kuitenkin ajaa kärkeä kiinni ja tarkoitus mennö ohi.
Näytä liitetiedosto 4002
Unohdin koko Lerkin.. joo, 53 kierroksella rais mennä siitä ohi.Noin kierroksella 52 alkoi Russell olla Leclercin perässä. Siitä eteen päin nyt ei hirveästi puhdasta ilmaa ollut tarjolla. Eli ei se ero nyt puhtaassa ilmassa lähellekään sekuntia ollut, mutta yllättävän iso toki kuitenkin.