Ja vähän mutkia, matala downforce, uusi sielä asfaltti, yö ja korkeat renkanpaineetOnhan täällä nyt huomattavasti viileämpää ja aika homma, ainakin osalla talleista saada renkaat toimimaan. Sen lisäksi tällä radalla on pitkät suorat, jotka edelleen jäähdyttävöt kumeja.
Yllätys oli aikoinaan minullekin, kun olin tuolla tähän aikaan messumatkalla vajaa 40 vuotta sitten. Jaa, taisi itse asiassa olla lokakuussa. Vettäkin tuli välillä.Voi tulla aika erikoinen kisa, kun niin kylmä. En tiennyt tuolla edes olevan tuollaisia ilmoja
Niin se täälläkin ihan normaali säätila, muttei mikään hyvä F1-kisalle.Las Vegasin lämpötila on marraskuussa keskimäärin 8-19 astetta, eli sää on ihan normaali vuodenaikaan nähden.
Joo, mutta täällä ei kisaa järjestetäkään. F1 varmasti tiesi mikä sää Las Vegasissa on marraskuussa, niin siksi minua vähän ihmetyttää osa uutisisoinnista jossa päivitellään kylmää ilmaa. Silloin kun kisakalenteri julkistettiin tätä olisi pitänyt ihmetellä, ei nyt.Niin se täälläkin ihan normaali säätila, muttei mikään hyvä F1-kisalle.
No siitä puheen ollen...Joo, mutta täällä ei kisaa järjestetäkään. F1 varmasti tiesi mikä sää Las Vegasissa on marraskuussa, niin siksi minua vähän ihmetyttää osa uutisisoinnista jossa päivitellään kylmää ilmaa. Silloin kun kisakalenteri julkistettiin tätä olisi pitänyt ihmetellä, ei nyt.
Riippuen miltä aikavyöhykkeeltä aikataulua katsoo. Paikallisesti kisa ajetaan lauantaina, lähtö klo 22 mutta Euroopan aikavyöhykkeillä kisa käydään sunnuntai aamuna. Jos kisa ajettaisiin ”normaalina” iltakisana ja startti paikallisesti sunnuntaina klo 20 niin Suomessa kisa ajettaisiin maanantaina klo 06 alkaen eli juuri ennen duunipäivän alkuaEi tullutkaan sitten ellen nyt ole ihan erehtynyt niin lauantaikilpailua tästä kuitenkaan.
Kisaohjelman mukaan kun näyttäisi siltä, että ajetaan sunnuntaina.
Aamukisa onkin mielenkiintoinen.
Toimittaja Will Buxton totesi samoin twittwrisdäRataprofiili muistuttaa vähän muumipeikkoa kun kääntää 90 astetta!
Vertasiko ihan kirjaimellisesti Muumiin? Jos näin, niin Suomi mainittu, torille!Toimittaja Will Buxton totesi samoin twittwrisdä