Sieltä saadaan varmasti tietoa jonkin verran, mutta vaikea sekin on viedä ykkösiin, koska ykkösten aerotehokkuus on niin järjetön.
Toki Formula E aerollaan tähtää enemmän voimayksikön tehon optimointiin, kuin ykkösissä, mutta ei siinäkään huono downforce ole. Kuitenkin jo aiempien sääntöjen ykkösten downforce oli, kaikesta E:n kehityksestä huolimatta, noin kolminkertainen ja kuinka monta kertaa suurempi nostovoima ja pisaran hajoitus taipumus sillä on radan kosteuteen lienee paljon suurempi. Ja silti Formula E myös pöllyttää sumua.
Uusien autojen myötä tämä ero lienee kasvanut huomattavasti, kun auto imeytyy rataan aivan eri tavalla.
Ei sillä, etteikö kaikkea voisi kokeilla ja olisi mukava, että onnistuttaisiin, mutta vaikeata se on ja vaatisi varmasti jonkin uuden innovaation auton perään.