Formula 1 - 2023 - 7 - Monacon GP

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4752
Tai sitten voisitte kumpikin osapuoli hoitaa tuon kinastelun vaikka hiekkalaatikolla.

Aikuiset miehet, saatana.
Juuri näin. Pallo on nyt Jokella. Jos hän keskustelee minun persoonasta, niin toki siihen vastaan.
Jos keskustelee formuloista, niin minä keskustelen niistä.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
887
Juuri näin. Pallo on nyt Jokella. Jos hän keskustelee minun persoonasta, niin toki siihen vastaan.
Jos keskustelee formuloista, niin minä keskustelen niistä.
Mutta tangoon tarvitaan kaksi. Jos toinen on urpo, niin ei ole mikään pakko alentua tämän tasolle.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4041
Pitää muistaa että Piastri on ajanut F1autolla vasta muutaman kisan ja on jo nyt pärjännyt paremmin kuin Ricciardo Norrista vastaan. Kehityskelpoinen kaveri tämä Piastri kunhan saa kokemusta. Harvoin päästää todistamaan tälläistä sadekelin jännitysnäytelmää kun ollaan slikseillä märällä radalla, osa yllättävän pitkäänkin. Toivottavasti saadaan jatkossakin veden sekoittamia kilpailuja.
Piastrilta tosiaan ok viikonloppu ottaen huomioon vähäisen F1-kokemuksen, radan, kelin ja kivenkovan tallikaverin joka lähetti Ricciardon (toistaiseksi) ennen aikaiselle eläkkeelle. Otti myös oppia rainmasterilta kun mentiin märällä radalla slickseillä.

https://www.reddit.com/r/formula1/comments/13u3jzw
[Luke Smith] Piastri said post-race it was "quite useful" having Verstappen (who'd lapped him) just ahead on-track when the rain first hit and they were still on slicks: "I obviously knew that if anyone was going to be OK, it's probably going to be him."
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3166
Täällähän on muodostunut herttainen kolmen kopla joilla on samat himot. Rinkimasturboidaan kuiville keleille, Bottakselle sekä Alonson & Russellin epäonnelle. Vähän on tullut mutkia matkaan kun sateella ajetaankin eikä Alonso ja Russell olekaan kynnysmattoja. No Bottaksen tulokset saattaavat täyttää tyydytyksen osittain tällä hetkellä.
Onko joku puhunut Russellin loistamisesta? Teillä itsellä pyörii sama levy koko ajan Russellin suhteen. Pirulainen meni vielä viemään sen nastolalaisen tuolin Mersulla, miten niin läpinäkyvää.
Hieman taisit itse siihen suuntaan vihjata, kun otit herrat taas itse puheeksi.

Tässä uusimpaan fiksaatioosi liittyvä otsikko
https://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=487463
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4041
Hieman taisit itse siihen suuntaan vihjata, kun otit herrat taas itse puheeksi.

Tässä uusimpaan fiksaatioosi liittyvä otsikko
https://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=487463
Niin onko joku sanonut että Russell olisi loistanut Monacossa? Mersun kuskipari sarjan tasaisin ja sinä hekumoit sillä että Mersut tulevat sijoilla 4. ja 5. maaliin, Russellin ollessa tällä kertaa huonompi. Ihan kuin tämä nyt olisi ollut jotenkin totaalinen floppi Russellilta. Pahasti on mennyt ihon alle jos tälläsistä tuloksistakin saa lähestulkoon torijuhlat aikaiseksi.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3166
Niin onko joku sanonut että Russell olisi loistanut Monacossa? Mersun kuskipari sarjan tasaisin ja sinä hekumoit sillä että Mersut tulevat sijoilla 4. ja 5. maaliin, Russellin ollessa tällä kertaa huonompi. Ihan kuin tämä nyt olisi ollut jotenkin totaalinen floppi Russellilta. Pahasti on mennyt ihon alle jos tälläsistä tuloksistakin saa lähestulkoon torijuhlat aikaiseksi.
Olisinhan tuossa hekumoidessani voinut laittaa myös, että Russ körötteli pihalle, menettäen siinä muiden varikkostopin verran aikaa ja tippui 2 sijaa, saaden turailullaan 5 sek rankunkin. Samalla itkeskeli radioon, että pitäisi päästä Hamin edelle, että ei putoa takana olijan taakse, vaikka jäi muutamalla kierroksella itse Hamistabnoin 10 sek.
Mutta en nyt hekumoidessani älynnyt laittaa, ihmettelin vain viestiäsi, jossa kaivoit nämä fanituksen kohteet taas esille ja annoit olettaa, että taas on tehty sankartekoja
 
Viimeksi muokattu:

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4041
Olisinhan tuossa hekumoidessani voinut laittaa myös, että Russ körötteli pihalle, menettäen siinä muiden varikkostopin verran aikaa ja tippui 2 sijaa. Samalla itkeskeli radioon, että pitäisi päästä Hamin edelle, että ei putoa takana olijan taakse, vaikka jäi muutamalla kierroksella itse Hamistabnoin 10 sek.
Mutta en nyt hekumoidessani älynnyt laittaa, ihmettelin vain viestiäsi, jossa kaivoit nämä fanituksen kohteet taas esille ja annoit olettaa, että taas on tehty sankartekoja
Onhan tuo melko läpinäkyvää kuinka paljon vihaat Russellia kun jaksat rummuttaa hänen huonouttaan gridin tasaisimmassa tallissa vastassaan 7-kertainen maailmanmestari. Luulisi olevan ristiriitaista sinunkin näkökulmasta kun molemmat tiedämme että Russell on jo nyt hoitanut pestinsä paremmin kuin edellinen Mersukuski.
 

Marussia

Well-known member
Liittynyt
7.1.2014
Viestit
745
Luulisi olevan ristiriitaista sinunkin näkökulmasta kun molemmat tiedämme että Russell on jo nyt hoitanut pestinsä paremmin kuin edellinen Mersukuski.
.
No ei kyllä ole. Arvioidaan tilannetta uudestaan kun Russelilta löytyy viisi valmistajien mestaruutta.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3166
Onhan tuo melko läpinäkyvää kuinka paljon vihaat Russellia kun jaksat rummuttaa hänen huonouttaan gridin tasaisimmassa tallissa vastassaan 7-kertainen maailmanmestari. Luulisi olevan ristiriitaista sinunkin näkökulmasta kun molemmat tiedämme että Russell on jo nyt hoitanut pestinsä paremmin kuin edellinen Mersukuski.
En Russellin huonoutta mitenkään rummuta, mutta turhaan hehkutukseen vastaan, muuten olisin nostanut nuo mainitsemani asiat, ilman omaa pyyntöäsi.

Itse asiassa olen hyvinkin eri mieltä asiasta. Mutta kuten nämä tämänkin vuoden ajot näyttävät, niin aika keskinkertainen on kuski, joka nopeasti renkaita lämmittävän ajotyylinsä vuoksi on nopea yhdellä kierroksella.
Ja tämä tulee varmasti korostumaan ja paljon, kun auto alkaa sopimaan kummankin näppiin. On edelleen tainnut vain sen yhden kerran ohittaa tallikaverinsa ajamalla, ilman tämän ongelmia (usa 2022), mutta sen näkee aikanaan.
Sanoisin, että Albonin ero Latifiin oli ihan syystä paljon suurempi kuin Russellin.

Edit Albon, ei Ocon
 
Viimeksi muokattu:

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4041
En Russellin huonoutta mitenkään rummuta, mutta turhaan hehkutukseen vastaan, muuten olisin nostanut nuo mainitsemani asiat, ilman omaa pyyntöäsi.

Itse asiassa olen hyvinkin eri mieltä asiasta. Mutta kuten nämä tämänkin vuoden ajot näyttävät, niin aika keskinkertainen on kuski, joka nopeasti renkaita lämmittävän ajotyylinsä vuoksi on nopea yhdellä kierroksella.
Ja tämä tulee varmasti korostumaan ja paljon, kun auto alkaa sopimaan kummankin näppiin. On edelleen tainnut vain sen yhden kerran ohittaa tallikaverinsa ajamalla, ilman tämän ongelmia (usa 2022), mutta sen näkee aikanaan.
Sanoisin, että Albonin ero Latifiin oli ihan syystä paljon suurempi kuin Russellin.

Edit Albon, ei Ocon
Kun voimasuhteita punnitaan niin ensimmäisenä peilataan tallikaveriin. Tarkalleen ottaen mitä Bottas on esittänyt Hamiltonia vastaan mitä Russell ei ole?
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3166
Kun voimasuhteita punnitaan niin ensimmäisenä peilataan tallikaveriin. Tarkalleen ottaen mitä Bottas on esittänyt Hamiltonia vastaan mitä Russell ei ole?
Aika monta kisaa esim. voittanut, kun mitään ongelmia ei kummallakaan ollut, ihan ajamalla, lähdetään nyt vaikka siitä. Tietysti ajat ovat erilaisia ja autot eri asemassa muuhun gridiin nähden, mutta jos vertaa Russellin yhteen ohitukseen, niin.. mutta aika kertoo, että mitä tapahtuu.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4041
Aika monta kisaa esim. voittanut, kun mitään ongelmia ei kummallakaan ollut, ihan ajamalla, lähdetään nyt vaikka siitä. Tietysti ajat ovat erilaisia ja autot eri asemassa muuhun gridiin nähden, mutta jos vertaa Russellin yhteen ohitukseen, niin.. mutta aika kertoo, että mitä tapahtuu.
Ihan hienosti väistät tosiasiat miten Russell koko kauden mitassa peittosi Hamiltonin pisteissä, koska sopeutui autoon paremmin kuin Hamilton. Sekä Russell tuonut viime kaudelta asti tallin ainoan paalun, sprintin voiton ja GP-voiton. Tälläkin hetkellä aika tasatahtiin vetelevät Hamiltonin kanssa. Koko kauden mitassa Bottas ei ole ollut lähelläkään Hamiltonia, se on fakta mikä on vaikea niellä.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1129
Aika monta kisaa esim. voittanut, kun mitään ongelmia ei kummallakaan ollut, ihan ajamalla, lähdetään nyt vaikka siitä. Tietysti ajat ovat erilaisia ja autot eri asemassa muuhun gridiin nähden, mutta jos vertaa Russellin yhteen ohitukseen, niin.. mutta aika kertoo, että mitä tapahtuu.
Mikähän kanin veto hatusta tämä nyt on, että Russellin ehkä yksi ohitus tallikaverista määrittäisi jollain tapaa hänen tasonsa.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3166
Ihan hienosti väistät tosiasiat miten Russell koko kauden mitassa peittosi Hamiltonin pisteissä, koska sopeutui autoon paremmin kuin Hamilton. Sekä Russell tuonut viime kaudelta asti tallin ainoan paalun, sprintin voiton ja GP-voiton. Tälläkin hetkellä aika tasatahtiin vetelevät Hamiltonin kanssa. Koko kauden mitassa Bottas ei ole ollut lähelläkään Hamiltonia, se on fakta mikä on vaikea niellä.
Katsoppa esim podiumit viime vuodelta. 1 voitto, 1x 2.sija ja loput 3. sijoja. Vertaa Hamin vastaaviin. Mitään saumaa ei noidenkaan valossa ole ollut Russelilla, vaikka se voitto Hamilta puuttuikin, ei mitään.
Se ei edes fanilaseilla kamalasti siitä muutu
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4041
Katsoppa esim podiumit viime vuodelta. 1 voitto, 1x 2.sija ja loput 3. sijoja. Vertaa Hamin vastaaviin. Mitään saumaa ei noidenkaan valossa ole ollut Russelilla, ei mitään.
Ok. Missä vaiheessa näytät sen kauden jossa Bottaksella on ollut paremmat saumat Hamiltonia vastaan koko kauden mitassa?
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3166
Ok. Missä vaiheessa näytät sen kauden jossa Bottaksella on ollut paremmat saumat Hamiltonia vastaan koko kauden mitassa?
Voit katsoa itsekin tuloksia, mutta aika näyttää, että mihin suuntaan Russell tuosta kehittyy. En pistäisi yhtään pahakseni, jos yllättäisi ja romuttaisi tämän hetken mielikuvan.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4041
Voit katsoa itsekin tuloksia, mutta aika näyttää, että mihin suuntaan Russell tuosta kehittyy. En pistäisi yhtään pahakseni, jos yllättäisi ja romuttaisi tämän hetken mielikuvan.
Sehän tässä onkin kun olen katsonut itse tuloksia enkä ole löytänyt sellaista kautta jossa Bottaksella olisi ollut paremmat saumat Hamiltonia vastaan. Oletko sinä löytänyt?
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3166
Ok. Missä vaiheessa näytät sen kauden jossa Bottaksella on ollut paremmat saumat Hamiltonia vastaan koko kauden mitassa?
Kato nyt melkein mitä kautta tahansa.
Eikä jaksaisi taas kerran aloittaa tätä samaa Vale - Russ vääntöä. Valen aika oli ja meni, tuskin pääsee enää ajamaan ihan huipputalliin, niin ei tarvise sunkaan olla noin huolissasi ihan koko ajan. Vale on kuitenkin ihan tyytyväinen siellä missä on ja on valintansa tehnyt. Nyt on Russellin aika näyttää omat kykynsä ja toivottavasti onnistuu jatkossa paremmin.
 
Ylös