Cola pysynyt myös Albonin vauhdissa.Näytä liitetiedosto 5103
Bearman ollut koko ajan Hulkin vauhdissa. Liekö alkaa paljastumaan Hulkin todellinen vauhti.
Huomenna varmasti ero jo ihan toista luokkaa kuitenkin.
Cola pysynyt myös Albonin vauhdissa.Näytä liitetiedosto 5103
Bearman ollut koko ajan Hulkin vauhdissa. Liekö alkaa paljastumaan Hulkin todellinen vauhti.
Huomenna varmasti ero jo ihan toista luokkaa kuitenkin.
Niinkuin olen toitottanut, Red Bull iskee vielä takaisin. Ei se loppukautta sukella.RBn uusi lattia toimii selvästi aiempaa paremmin.
Etenkin, kun lattia on kunnolla kiinni.Niinkuin olen toitottanut, Red Bull iskee vielä takaisin. Ei se loppukautta sukella.
Juu ja mclada pilaa kauden ja merkki mestaruuden tallimääräyksillä.Niinkuin olen toitottanut, Red Bull iskee vielä takaisin. Ei se loppukautta sukella.
Joo ei toimi Mersun Spa-päivitys. Auto oli tällä Silverin spekseillä parempi.Mäkki näytti vuorostaan kehnoimmalta kärkinelikon autoista
On kyllä, mutta toisaalta kukaan ei ole toistaiseksi voittanut koskaan kahta kertaa enempää tällä radalla. Siitäkin erikoinen rata Baku toden totta on.Checo on ollut yllättävän hyvä Bakussa. Ei koskaan ole lähtenyt paalulta, mutta taitaa olla enemmän voittoja kuin kellään muulla ja jo Force Indiallakin paukkasi podiumille
En usko että yksi harjoitusajo tekee kesää. Mutta ehkä on lähempänä Maxia kuin kuusi kymmenystä aika-ajoissa.Bakun kuningas Sergio on vahvoilla ja voittaa.
Olivat kuulemma eri moottorikartoilla eilen.En usko että yksi harjoitusajo tekee kesää. Mutta ehkä on lähempänä Maxia kuin kuusi kymmenystä aika-ajoissa.
Ei sitä oikeastaan edes ollut.Jokohan se oli tämän kauden mestaruustaiston viimeisetkin rippeet siinä