Formula 1 - 2024 - 19 - Yhdyssvaltain GP

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6072
Ihan hyvää reisinkiä. Nuo hitaat mutkat takasuoran jälkeen tällä radalla toimii todella hyvin. (y)
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
3329
Lawsonin kisa aika floppi, Ricciardo oli parempi. Ei taida Red Bulli löytää Perezille korvaajaa, niin helppoa kuin sen luulisi olevan.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6072
Alonso-pappa ainoastaan Saubereiden edellä, reilusti Strollia perässä ja joutui kiukuttelemaan kun keltanokka Lawson näytti kaapin paikan. Joskus sattuu näitä päiviä.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
5286
Verstappen takaisin voittojen tielle! Paha moka Landolla lopussa.
Mikäs Alonson taaperrukseen syynä? Ja Russell myös tuli selkä edellä vastaan.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3987
Lawsonin kisa aika floppi, Ricciardo oli parempi. Ei taida Red Bulli löytää Perezille korvaajaa, niin helppoa kuin sen luulisi olevan.
Alo haukkui ääliöksikin. En tosin niin tarkkaan katsonut, että mitä tapahtui
 

Forseti

Member
Liittynyt
3.4.2016
Viestit
17
Ja sitten muutama tunti eteenpäin ja taas aika-ajo. Mun mielestä nää sprintti kisat on kyllä niin suuri vitsi, että...mitäs mieltä muut?
 

Haigi

Well-known member
Liittynyt
1.2.2008
Viestit
430
Sijainti
Lievestuore
Ja sitten muutama tunti eteenpäin ja taas aika-ajo. Mun mielestä nää sprintti kisat on kyllä niin suuri vitsi, että...mitäs mieltä muut?
Ainakin tämä rata tarjosi hyvää viihdettä,kun täällä voi monissa mutkissa ottaa eri ajolinjoja,ei nää mun mielestä nyt ihan turhia ole,kun rengaskuluma/valintakin yleisesti näyttelee monesti isoa osaa kisasta.
 
Ylös