Formula 1 - 2024 - 21 - Sao Paulon GP (Brasilia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spotter90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ocon pääsee toista kertaa F1-urallaan starttaamaan "paalulta" punaisten jälkeen, kuka muistaa edellisen kerran?

Russellin ja Norrisin pysähdyksen ajoitus oli kyllä typerä, kun sokea reettakin näki, että olosuhteet alkoi olla sellaiset että kohta sattuu ja tapahtuu.

Minun järkeen ei käy miksi turva-auto tuli radalle kun yksikään auto ei ollut ajanut seinään tai ulos radalta. Kaikilla oli mahdollisuus hakea sadekelin renkaat välikelin sijaan ja kisa ois jatkunut normaalisti.

Tupauunot sanoivat jo viikkoja sitten, ettei Verstappen kruisaile mestaruuteen.

Live Timing on aina striimiä edellä, ei yllätä.
Data tulee tv-signaalia tai streamia nopeammin. Kaapeli-tv:stä, mistä itse katson, Live Timing on myös edellä. Synkkaan aina Live Timingin tv-kuvan mukaan, eli pistän Live Timingin pauselle n. 12 sekunniksi, niin silloin se on tv-kuvan kanssa samassa.

Data tulee tv-signaalia tai streamia nopeammin. Kaapeli-tv:stä, mistä itse katson, Live Timing on myös edellä. Synkkaan aina Live Timingin tv-kuvan mukaan, eli pistän Live Timingin pauselle n. 12 sekunniksi, niin silloin se on tv-kuvan kanssa samassa.
mä käytän taas hyväksi liven edellä olemista jotta voi keskittyä videokuvaan tulevasta tapahtumasta

Onko säännöissä tarkennettu tuota jos keltaisilla turva-auton takana vetää pihalle? Luulisi, että Colapintolle tulee erittäin kova rangaistus kun radalla olisi voinut olla trukki tms.