BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
En tiedä, mutta ajattelin katsoa, koska kisa tallimestaruudesta käy kuumana.Mitäpä itse oletat huomisessa sprintissä tapahtuvan? Jos sallit, että palautan keskustelun aiheeseen.
En tiedä, mutta ajattelin katsoa, koska kisa tallimestaruudesta käy kuumana.Mitäpä itse oletat huomisessa sprintissä tapahtuvan? Jos sallit, että palautan keskustelun aiheeseen.
Ei riittänyt sun asiantuntemus tänään.Bottas sijalle 13. Huomenna sitten ohjelmassa antautuminen startissa ja Zhoun kanssa peräkkäin ajoa ruutulipulle.
Tänäänkään.Ei riittänyt sun asiantuntemus tänään.
Minulle kertoo lähinnä siitä että kuskit ei pidä sprinttivoittoja yhtään minään. Kuten en toki pidä minäkään.Mietin tuossa että moniko muu kuski olisi antanut tällaisen voiton pois, kun tallikin ilmoitteli että tullaan NOR-PIA järjestyksessä maaliin. Ei nyt tule kukaan mieleen.
Brasilian Sprintissä Piastri antoi voiton Norrikselle kun britin MM-haaveet oli vielä hengissä. Nyt sitten Norris maksoi takaisin, tiimiradion perusteella ihan omasta tahdostaan. Sinänsä ihan jalo teko, mutta kertoo myös osaltaan sprinttien arvostuksesta kuskien keskuudessa.Mikähän lienee syynä siihen, että Norris luovutti voiton Piastrille? Palkintona tukemisesta maailmanmestaruus-taustelussa?