Formula 1 — 2025 — 16 — Italian GP

comm

Well-known member
Dunne ajaa Piastrin auto harkoissa. Tämä on mielenkiintoinen kaveri tulevaisuuden kannalta.

Davros

Well-known member
Dunne ajaa Piastrin auto harkoissa. Tämä on mielenkiintoinen kaveri tulevaisuuden kannalta.
Olen ajatellut vähän kärjistetysti, että Dunne ja Lindblad ovat ainoat millään tavalla varteenotettavat kuskit tämän vuoden F2-gridillä. Dunne on kuljettajana ehkä lähimpänä Pastor Maldonadoa sitten herran itse.

comm

Well-known member
Olen ajatellut vähän kärjistetysti, että Dunne ja Lindblad ovat ainoat millään tavalla varteenotettavat kuskit tämän vuoden F2-gridillä. Dunne on kuljettajana ehkä lähimpänä Pastor Maldonadoa sitten herran itse.
Näin varmaan on. Dunnen kohdalla hieman hankalampi tilanne, kun Mäkillä on tiukat sopparit näiden kanssa ja aika vähän talleja, joihin pääsisi ajattamaan lupauksia. Haas? Alpine, mutta sekään ei todennäköinen, koska Flavio haluaa varmasti narut omaan käteensä. Williamskaan ei tunnu enää kovin mahdolliselta.

SJ

F1 asijan tuntia
Näin varmaan on. Dunnen kohdalla hieman hankalampi tilanne, kun Mäkillä on tiukat sopparit näiden kanssa ja aika vähän talleja, joihin pääsisi ajattamaan lupauksia.
Bortoleto oli McLarenin junnu ja hän löysi töitä Audilta ihan oma-aloitteisesti. McLaren myös vapautti hänet kokonaan kaikista sopimuksellisista velvoitteista.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Hamilton voittoon uudessa kotikisassaan ja italiaanot on ikuisesti hänen fanejaan. Ihan helppo juttu, ajaa vaan nopeammin kuin muut ja sillä selvä. On sitä ennenkin voitettu Ferrarilla Monzassa.