The Hallikainen™
Muusikko
Spotterin pyynnöstä tuuraan häntä tämän viikon.

Sadetta ehkä luvattu siis vain perjantaille. Kuivassa kelissä ajetaan siis, mutta ennuste voi toki vielä muuttuakin.Spotterin pyynnöstä tuuraan häntä tämän viikon.![]()
![]()
![]()
Olen ajatellut vähän kärjistetysti, että Dunne ja Lindblad ovat ainoat millään tavalla varteenotettavat kuskit tämän vuoden F2-gridillä. Dunne on kuljettajana ehkä lähimpänä Pastor Maldonadoa sitten herran itse.Dunne ajaa Piastrin auto harkoissa. Tämä on mielenkiintoinen kaveri tulevaisuuden kannalta.
Näin varmaan on. Dunnen kohdalla hieman hankalampi tilanne, kun Mäkillä on tiukat sopparit näiden kanssa ja aika vähän talleja, joihin pääsisi ajattamaan lupauksia. Haas? Alpine, mutta sekään ei todennäköinen, koska Flavio haluaa varmasti narut omaan käteensä. Williamskaan ei tunnu enää kovin mahdolliselta.Olen ajatellut vähän kärjistetysti, että Dunne ja Lindblad ovat ainoat millään tavalla varteenotettavat kuskit tämän vuoden F2-gridillä. Dunne on kuljettajana ehkä lähimpänä Pastor Maldonadoa sitten herran itse.
Bortoleto oli McLarenin junnu ja hän löysi töitä Audilta ihan oma-aloitteisesti. McLaren myös vapautti hänet kokonaan kaikista sopimuksellisista velvoitteista.Näin varmaan on. Dunnen kohdalla hieman hankalampi tilanne, kun Mäkillä on tiukat sopparit näiden kanssa ja aika vähän talleja, joihin pääsisi ajattamaan lupauksia.