Eikös se ollut 11? Vauhti ei pisteille riittänyt.Yuki nähtävästi keskeytti.
Bortoleto ei ohittanut Yukia, vaan Hadjarin.Yuki oli 11. Bortoleto painoi Sauberilla ohi lopussa. Alonso, hulkki ja lawson keskeyttivät. Aston Martinilta ja Williamsilta ihan surkeeta suorittamista. Albon ei enää pääse mihinkään ja Sainzin kisa meni varikkonopeus sakkoihin (oliko vika miehessä vai autossa on vielä auki). Alpinen suoritus oli juuri sitä mitä odotettiin eli perinteisen surkee. Red Bullin kakkostallilla vaikee kisa, Ferrarilla Hamiltonin aikasakko painoi, Piastrin ajossa valoa näkyvissä, mersu pettymys hyvin epätasainen suoritus, välillä kulkee ja sitten taas ei, max perinteisen nopea ja taktiikka toimi, Ollien oivallus kisan alussa ja virheetön ajo toi Haasin neljänneksi ja alussa kun ollie painoi tsunodan ohi huomasi, että vauhtia riittää, Leclercin taisi pelastaa virtuaali safety car, Norriksella leppoisa kisa.
Tsuki ajoi Verstappenin vauhtia silloin kun olivat sijoilla 3–4. Sen jälkeen renkaat loppuivat kesken ja ukko putosi kuin kivi.Eikös se ollut 11? Vauhti ei pisteille riittänyt.
Tsuki ajoi hölmösti. Max ajoi fiksusti sen stintin ja lopussa sitten taktiikka tuotti tulosta, kun softilla tekikin aikamoisen nousun. Ilman VSC olisi voinut Leclercin ohittaa.Tsuki ajoi Verstappenin vauhtia silloin kun olivat sijoilla 3–4. Sen jälkeen renkaat loppuivat kesken ja ukko putosi kuin kivi.
Mitenkäs se nyt tyhmästi ajoi? Vauhdillisesti meno oli aikalailla sillä tasolla, mitä Red Bullin kakkoskuljettajalta pitäisi voida vaatia. Tsunoda teki sellaista maltillista nousua ja Red Bullilla oli myös poikkeava varikkotaktiikka. Molemmat autot aloittivat mediumeilla, kun useimmat kuljettajista lähtivät liikkeelle softeilla.Tsuki ajoi hölmösti. Max ajoi fiksusti sen stintin ja lopussa sitten taktiikka tuotti tulosta, kun softilla tekikin aikamoisen nousun. Ilman VSC olisi voinut Leclercin ohittaa.
Jos tämä on kehityksen tulos niin ei voi Mclarenia syyttää huonosta työstä jos sillä voitetaan yli puolella minuutilla. Silloin yksinkertaisesti Piastrin omaksuva auto on hitaampi, koska muutkin tallit ovat kehittyneet. Kyllähän tämä erikoiselta näyttää että sarjakärki Piastrin ja Norriksen ero näyttää yhtäkkiä suuremmalta kuin Verstappenin ja Tsunodan.Piastrin kommentit herättää ihmetystä. Hänen on tarvinnut opetella uudenlaista ajotyyliä autolle viimeisten kisojen aikana. Miten ihmeessä sarjaa johtava talli kehittää autoa siihen suuntaan, että tallin MM sarjaa johtava kuljettaja on ongelmissa sen kanssa.
Meksikon GP:ssä on aina ollut ihan omanlaisensa säännöt.Yksi mikä ihmetyttää niin Leclercin oikaisua ensimmäisessä mutkassa ei tutkittu tai ainakaan rangaistu. Hän ohitti Hamiltonin oikaisemalla eikä antanut sijoitusta takaisin.