speedster?
Well-known member
Pitäisikö autoa kehittää nopeammaksi vai helpommaksi ajaa?
No eikö tuo vastaus ole itsestäänselvä? Merkkimestaruus aikoja sitten taskussa ja Verstappen alkaa kuumottamaan kuskimestaruutta. Tämähän sopii Mclarenille kuin nyrkki silmään että oma kasvatti ja Zak Brwonin saunakaveri Norris laskettelee mestaruuteen.Pitäisikö autoa kehittää nopeammaksi vai helpommaksi ajaa?
Millä tavalla?Ja sitten ryssivät F1TV Post-race show lähetyksen
Ennustin joitain kisoja sitten Landon vievän mestaruudem. Ennenkuin Verstappen aloitti kirinsä. Norris kuitenkin vaikuttanut näistä kahdrsta kuskista nopeammalta paperilla, vaikka sössi kisojaan, ja Piastrin tekeminen vaikutti ylisuorittamiselta. No nyt palattu viime kauden marssijärjestykseen.Oma veikkaus on, että Piastrin kantti ei vain kestä.
Onkos Piastrille tullut 0p kisoja tekniikkamurheiden vuoksi?
Ei toiminutMillä tavalla?
Sen verran lukaisin ja kommentoin, että Norrisin murskaavaa ylivoimaa ei voi kommentoida termillä "torjuntavoitto". Ei mulla muuta tähän hätään.Oma kisaraporttini. VSC saa kritiikkiä, kuten myös tuomariston nössöily oikaisujen suhteen. Bearman saa kehuja.
https://urheilunortti2.blogspot.com/2025/10/norrisille-torjuntavoitto.html
IMO Norrisin voitto oli oikeastaan torjuntavoitto, sillä hän osoitti, että Max on kaiken osuessa kohdilleen lyötävissä. Mitä, jos Max olisi ottanut 25 pistettä ja Landolla olisi mennyt vkl perseelleen? Ajattelin tätä MM-sarjataistelun näkökulmasta.Sen verran lukaisin ja kommentoin, että Norrisin murskaavaa ylivoimaa ei voi kommentoida termillä "torjuntavoitto". Ei mulla muuta tähän hätään.
Yleisön buuaukset oli osoitettu Maxille, kun hän pilasi Checon uran Red Bullilla. Ensi vuonna saavat sitten huutaa täysillä Checon nimeä.Norris ei ilmeisesti ole yleisön suosikki Meksikossa(kaan).
Olen samaa mielta, Max on jyrannyt ennen tata kisaa tosi vahvasti muutaman kisan ajan ja Lando laittoi stopin sille nytIMO Norrisin voitto oli oikeastaan torjuntavoitto
Minä olen käsittänyt kuskien taantuman tarkoittavan tallikaverin jalkoihin jäämistä, ei niiden myllyttämistä. Tässä tapauksessa puhutaan tallin taantumasta.Oli vaan yksi kisa. Auto ei sopinut tänne, kun piti ajaa korkeammalla. Kisoja on vielä useampi jäljellä ja auto on ollut huomattavasti paremmin iskussa Maxilla loppukauden edetessä. Koki kuuluisan keskikaudentaantuman, mutta muuten muuten tasaisen tappavasti.
Näytä liitetiedosto 6664