Formula 1 - 2025 - 20 - Meksikon GP

Pitäisikö autoa kehittää nopeammaksi vai helpommaksi ajaa?
No eikö tuo vastaus ole itsestäänselvä? Merkkimestaruus aikoja sitten taskussa ja Verstappen alkaa kuumottamaan kuskimestaruutta. Tämähän sopii Mclarenille kuin nyrkki silmään että oma kasvatti ja Zak Brwonin saunakaveri Norris laskettelee mestaruuteen.

Ambomaan Mambo

Well-known member
Autoa lienee kehitetty nyt täysin Landon toiveiden mukaan koska "Lando Norris era", ja tällä saadaan oikea MCL mies keulille mestaruustaistoon.

Vaikea muuten nähdä miten kaveri joka käytännössä dominoi ennen Bakua on yhtäkkiä vaikeuksissa Antonellinkin kanssa. Autokaan ei näyttänyt missään määrin helpolta ajaa.

Tilanne on nyt käytännössä sama kuin Häkkisen aikana, jolloin kultapojasta haluttiin ajattaa mestari.

SJ

F1 asijan tuntia
Minä katson kortit vielä Brasiliassa ennen kuin heitän kirveen kaivoon. Jos Piastri konttaa sielläkin, niin kyllä silloin autossa on muuttunut jotain, mitä ei mies ei saa haltuunsa. Sääolosuhteet tosin ovat Brasiliassa usein epävakaat, joten kisa voi mennä lottoamiseksi. Piastri oli kyllä kesällä tosi hyvä epävakaissa olosuhteissa.

VexMarstappen

Member
Lando on nyt loytanyt vauhdin sopivasti kauden lopussa ja siella varmasti McLarenilla muna jaykkana odotetaan britteihin seka merkki etta kuljettajamestaruutta. On tuo Piastrin hitaus hieman omituista kieltamatta.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Oma veikkaus on, että Piastrin kantti ei vain kestä.

Onkos Piastrille tullut 0p kisoja tekniikkamurheiden vuoksi?

VexMarstappen

Member
Mun veikkaus on etta Max tekee kovan loppurynnistyksen mutta Lando pysyy riittavasti edella ja voittaa mestaruuden, Piastri jaa kolmanneksi.

Bukko

mielikuvitusukko
Sijainti
Salo/Espoo/Rooma
Oma veikkaus on, että Piastrin kantti ei vain kestä.

Onkos Piastrille tullut 0p kisoja tekniikkamurheiden vuoksi?
Ennustin joitain kisoja sitten Landon vievän mestaruudem. Ennenkuin Verstappen aloitti kirinsä. Norris kuitenkin vaikuttanut näistä kahdrsta kuskista nopeammalta paperilla, vaikka sössi kisojaan, ja Piastrin tekeminen vaikutti ylisuorittamiselta. No nyt palattu viime kauden marssijärjestykseen.

Jeep CJ-5

Well-known member
Brasilian GP on samaan aikaan kuin viime vuonnakin. Sää voi saada aikaan samanlaisen härdellin kuin viime vuonna. Eli menee enempi lottoamiseksi.

Ambomaan Mambo

Well-known member

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Sen verran lukaisin ja kommentoin, että Norrisin murskaavaa ylivoimaa ei voi kommentoida termillä "torjuntavoitto". Ei mulla muuta tähän hätään.
IMO Norrisin voitto oli oikeastaan torjuntavoitto, sillä hän osoitti, että Max on kaiken osuessa kohdilleen lyötävissä. Mitä, jos Max olisi ottanut 25 pistettä ja Landolla olisi mennyt vkl perseelleen? Ajattelin tätä MM-sarjataistelun näkökulmasta.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Norris ei ilmeisesti ole yleisön suosikki Meksikossa(kaan).
Yleisön buuaukset oli osoitettu Maxille, kun hän pilasi Checon uran Red Bullilla. Ensi vuonna saavat sitten huutaa täysillä Checon nimeä.

E: He buuasivat Landolle Monzan sekoilun vuoksi.

Viimeksi muokattu:

comm

Well-known member
Oli vaan yksi kisa. Auto ei sopinut tänne, kun piti ajaa korkeammalla. Kisoja on vielä useampi jäljellä ja auto on ollut huomattavasti paremmin iskussa Maxilla loppukauden edetessä. Koki kuuluisan keskikaudentaantuman, mutta muuten muuten tasaisen tappavasti.
1000025564.jpg

P.Mustajärvi

Well-known member
Max itse sanoi viime kisassa että he vasta alkoivat ymmärtää autoa, toisin sanoen alisuoriutuivat alkukauden. Mutta nyt Norris vetää tuommoisen kisan mitä multimestarit ovat ajaneet. Max oli erittäin tyytyväinen autoon edellisissä kisoissa, mutta aina kun vertailukohta on nopeampi, auto on traktori.

Oli vaan yksi kisa. Auto ei sopinut tänne, kun piti ajaa korkeammalla. Kisoja on vielä useampi jäljellä ja auto on ollut huomattavasti paremmin iskussa Maxilla loppukauden edetessä. Koki kuuluisan keskikaudentaantuman, mutta muuten muuten tasaisen tappavasti.
Näytä liitetiedosto 6664
Minä olen käsittänyt kuskien taantuman tarkoittavan tallikaverin jalkoihin jäämistä, ei niiden myllyttämistä. Tässä tapauksessa puhutaan tallin taantumasta.