Koskaan ei varmaan ole ollut noin montaa japanilaista samaan aikaan radalla
Davros kertoikin jo Suzukan 1994 tilanteen ja parhaimmillaan sielläkin mikäli Mika Salo ei olisi Lotus-paikkaa saanut tai debyytti olisi siirtynyt Adelaideen niin hänen sijassa olisi ajanut vielä neljäs japanilainen eli Aguri Suzuki ja olihan Suzukassa 1993 Ukyo Katayama, Aguri Suzuki ja Toshio Suzuki. Vuodeksi 1991 Suzukaan oli kolme japanilaista eli Satoru Nakajima, Aguri Suzuki ja Naoki Hattori, mutta Hattori karsiutui eli oli vain kaksi kuljettajaa kisaan.
Vuodeksi 1992 piti alkujaan olla myös kolme japanilaiskuljettajaa eli Aguri Suzuki, viimein kisakuljettajaksi päässyt Venturi-Larroussen Ukyo Katayama kun pitkään Katayamalle mietitty Footwork halusikin Suzukin eikä Katayaman kisakuljettajakseen vuodeksi 1992 ja Brabhamin Akihiko Nakaya ja ehkä neljäkin mikäli Satoru Nakajima olisi kuitenkin kaikesta huolimatta jatkanut vielä yhden vuoden ja muutoin pelkkään Suzukaan 1992 ehkä yhden kerran ajona tuolloin kolmenkin japanilaisen esiintyessä Nakajiman ollessa Tyrrelillä, mutta se ei onnistunut kun Oliver Grouillardin tilanne esti niin Nakajiman kuin myös testikuljettaja Volker Weidlerin ajattamisen siinä kisassa.
Nakayalle ei myönnetty vuoden 1992 alkupuolella superlisenssiä ja siinä yhteydessä jäi paljon Brabham-tallin pelastavaa rahaa saamatta.
Fujissa 1976 ja Fujiin 1977 oli myös runsas japanilaisedustus.
Fujiin 1976 peräti neljä japanilaista eli Noritake Takahara, Masahiro Hasemi, Kazuyoshi Hoshino ja Masami Kuwashima olivat mukana viikonlopussa ja periaatteessa kisaan mitä nyt sitten Kuwashima jäi kaatosadekisasta sittemmin pois Williams-Wolf/Wolf-Williams-tallin sisäisten juttujen vuoksi jolloin hänen paikallaan ajoi Hans Binder.
Fujissa 1977 oli vielä myös kolme japanilaista eli Takahara ja Hoshino, mutta myös vuoden 1976 Fujista peräti viidentenä japanilaisena viikonloppuun, mutta tuolloin ilman ajopaikkaa jäänyt Kunimitsu Takahashi.
Vuodeksi 1995 mikäli tilanne tietysti olisi ollut toinen ja Simtek-talli olisi kyennyt sinnittelemään sinne tuon vuoden myöhemmälle puoliskolle asti tai TI Circuit Aidan kisa olisi pidetty keväämmällä kaikesta silloiseen Japanin maanjäristyksestä huolimatta niin sitten olisi ollut Simtek-tallin testikuljettaja Hideki Noda varmaankin ajamassa kisoissa Suzukaakin koskien.
Vuoden 1995 Suzukassa olisi nähty vielä vähän paremmalla onnella Ukyo Katayaman ja Taki Inouen lisäksi Aguri Suzuki, mutta hän loukkaantui viikonloppuna ja lopetti uransa siihen paikkaan. Sen sijaan, että olisi vielä ajanut Australian Adelaidessa muun uransa käytännön päätöskilpailun kuten olisi pitänyt. Kuten myös mikäli superlisenssit olisi olleet kunnossa tai olisi vain rahasummat muutoin riittäneet niin vielä kerran niin Hideki Noda joskin Fortilla ja Katsumi Yamamoto Pacificilla, mutta jälkimmäisellä superlisenssiä ei sitten myönnetty Akihiko Nakaya-tyyliin.
Vuoden 1995 TI Circuit Aidan kisassa Tyynenmeren Grand Prixissä siirretyssä syksyn kilpailussa nähtiin myös Katayama, Inoue ja Suzuki. Viimeiselle näistä se jäikin uran viimeiseksi kunnon F1-kisaksi ajaenkin. Ja olihan ehdolla myös jo kerrotut Noda ja Yamamoto tuohon kilpailuun.