Jäi vielä mietityttämään, miten kilpailussa olisi voinut käydä, ellei turva-autoa (eikä virtuaalista turva-autoa) olisi käytetty kilpailun loppupuolella. Millaisia erilaisia lopputuloksia olisi voinut muodostua, mikäli eri tallit olisivat päätyneet erilaisiin ratkaisuihin. Siis avointa spekulointia varsinkin kärki kuusikon osalta toivoisin?
Jotenkin toivoin näkeväni Ferrarien olevan suhteellisen vahvoilla, varsinkin jos olisivat pystyneet ajamaan niin pitkälle, että olisivat päätyneet pehmeimpään rengasseokseen. Todennäköisesti muut olisivat ohittaneet heidät aiemmilla stopeillaan, mutta ohittamien ei sunnuntaina näyttänyt mitenkään erityisen vaikealta, mikäli renkaiden vetopito tarjosi etua suorille kiihdytettäessä.
Täytyy kyllä myöntää, että kokonaisuutena kilpailun varikkostrategiat pääsivät yllättämään itseni, varsinkin todella aikaiset ensimmäiset pysähdykset. Yleensä ollaan pyritty välttelemään keskipakkaan tipahtamista kuin ruttoa. Tällä kertaa kolme DRS- aluetta ilmeisesti mahdollisti suhteellisen nopean etenemisen radalla
Kovimman seoksen heikkous taisi myös tulla monelle tallille yllätyksenä.