No jopas jotakin. Ikävä juttu toki hänellekin sellaisenaan menettelevästi ajetun kisan jälkeen.Bearman sai 10 sek rankun Lawsoniin osumisesta
Aika uskomaton päätös, hyötyi oikaisusta niin paljon että olisi päässyt halutessaan Lelercin edelle.Maxin ei olisi tarvinnut antaa positiota Georgelle
Näytä liitetiedosto 6176
Nyt täytyy toivoa tosissaan Maxille kisarankkua. Sitten nähdään mihin sijoille tuuraajaa ja Tsunosa vie tätä "osa-aikaista kärkiautoa".Sai myös 3 rankkupistettä tilille. Maxin saldo on 11pst elI seuraavasta tulee ajokieltoa.
2 pistettä lähtee tililtä vasta 30.6 eli Kanada ja Itävalta pitää hoitaa ilman rankkuja.
voisi olla kova paikka Red Bullilla jos Kanadasta tulee rankku Maxille niin jää tallin kotikisa väliin
3 pistettä lähtee tililtä Meksikosta Brasiliaan matkatessa.
1 piste katoaa Qatarin jälkeen, sekä 2 pistettä lähtee Abu Dhabin päätöskisan jälkeen.
Joo, talli halusi välttää pienen rankun ja saivat sitten Verstappenin hiiltymään, minkä seurauksena olikin isompi rankku. Tällaiset virheet tuhoavat ilmapiirin tallissa nopeasti.Aika harvoin on Red Bullin muurilta annettu vääriä ohjeita kuskille. Taisi olla jopa ensimmäinen kerta kun näin kävi Verstappenin ja GP:n välillä ja homma roihahti melkoisesti.
Tällaisia nämä turva-autotilanteet olivat wanhoina hywinä aikoina. Proseduuri oli selkeä ja yksinkertainen. Kierroksella varvatut autot tavattiin ajattaa takaisin letkan perälle.Mikä tosiaan oli Red Bullin idea tulla vaihtamaan suht hyvä kuntoiset ja vähän ajetut pehmeät renkaat koviin jotain muutaman kierroksen sprinttiä varten?
Ja päivän foliohattuna, oliko tuo turhaan venytetty turva-auto sessio vain sen takia, että saatiin varmistettua, ettei noita kovia renkaita saa pidettyä kilpailukykyisessä lämpötilassa? Saatiin vähän ohjelmaa vikoille kierroksille.
Nico Rosberg myöskin oli sitä mieltä ettei olisi tarvinnut päästää ohi, koska Russel teki isohkon virheen siinä ohitusyrityksessä.Aika uskomaton päätös, hyötyi oikeisusta niin paljon että olisi päässyt halutessaan Lelercin edelle.
Verstappen on itse saanut yksittäiset rangaistuspisteet viime vuoden Brasiliassa liian kovaa ajamisesta virtuaalisen turva-auton aikana (tässä rikkeessä virheellisten sektorien määrä on ratkaiseva, Verstappenin tapauksessa se oli pieni) sekä Qatarin aika-ajoista.Muistaako joku mistä suorituksista noita yksittäisiä rangaistuspisteitä voi saada? Saiko varikkoylinopeudesta?
Toihan on kun sinä juoksisit maratonin 35 koon kengillä. Mitä se todistaisi? Että Max on nopeampi Maxille tehdyllä autolla?Nyt täytyy toivoa tosissaan Maxille kisarankkua. Sitten nähdään mihin sijoille tuuraajaa ja Tsunosa vie tätä "osa-aikaista kärkiautoa".
Muutama kausi sitten Russell veti hyvin koon 35 kengilläToihan on kun sinä juoksisit maratonin 35 koon kengillä. Mitä se todistaisi? Että Max on nopeampi Maxille tehdyllä autolla?
Stop the press, new front page!
Ei kai Max sentään ole mittatilannut arvaamatonta ja kapean säätöikkunan autoa? Aika herkästi unohtuu että Maxikaan ei ole tyytyväinen tähän "mittatilaustyöhön" ja patistaa fiksaamaan auton, koska Tsunodakaan ei ole niin lapanen kuin auto antaa ymmärtää.Toihan on kun sinä juoksisit maratonin 35 koon kengillä. Mitä se todistaisi? Että Max on nopeampi Maxille tehdyllä autolla?
Stop the press, new front page!
Olettaisin, että kovat renkaat vikoille kierroksille oli sysäys tähän. Max sai kuitenkin aikamoisen hepulin, kun huomasi seoksen ja oli Lambiasella radiossa selittämistä. Tosin ei ollut enää muita renkaita jäljellä, mutta aika tekemätön paikka kovilla muutaman kierroksen vanhoja pehmeitä vastaan.Olipa outo loppu. Leclercin kurvaus kyllä oli käsittämätön alkusoitto Maxin pakan hajoamiseen, puusilmäistä jos en sanoisi. Hamilton alkaa kyllä olemaan nähty, taantuu jotenkin johdonmukaisesti alas, alkoi jo Ykän kanssa ja jatkuu. En usko että enää nousee kuin välähdyksittäin. Saas nähdä nouseeko Hadjar kuitenkin jo tällä kaudella epäkiitolliseen tehtävään. Heh, olisi kiinnostavaa nähdä toiste päin eli mihin Max pystyisi kakkostallissa…