The Hallikainen™
Muusikko
No hetihän tuli muutama pisara F2:sien viimeisellä minuutilla. Toivottavasti ykkösienkin kohdalla sääennusteet sprakaa.
Spa vaan vähän paha sadekelin kisaksi.No hetihän tuli muutama pisara F2:sien viimeisellä minuutilla. Toivottavasti ykkösienkin kohdalla sääennusteet sprakaa.
Kannattaa aina muistaa postatessa, että ulkopuolinen (tässä tapsuksessa minä) lukee vain ja ainoastaan mitä on kirjoitettu.Ihan huumorilla hyvässä hengessä laitoin tuon kommentin. Olkoon sitten vinkunaa.
Ferrari olisi välittömästi suosikki. Tämä talli kaiketi on ajanut näillä autoilla ja Pirellin kiekoilla märällä ja tietävät mitä tulevan pitää. Muut ilmeisesti olisivat sokkona tilanteessa.Spa vaan vähän paha sadekelin kisaksi.
Mielellään voisi tulla kuitenkin silleen sopivasti vettä, että ajettaisiin, eikä olisi arpalippukeliä.
Olisi ihan mielenkiintoista nähdä nämä autot kostealla. Ei vissiin ole ollut vielä yhtään märän kelin kisaa
Pirelli have confirmed that Lewis Hamilton has completed his two-day wet-weather test programme with the Italian tyre supplier at Ferrari's private Fiorano track.
Loppu viimein jokainen lukee viestejä sillä mielellä, mikä itsellä on pään sisällä. Jos on paha olla, niin kaikki muutkin alkaa näyttää samalta.Kannattaa aina muistaa postatessa, että ulkopuolinen (tässä tapsuksessa minä) lukee vain ja ainoastaan mitä on kirjoitettu.
Kuulin että sytytysjärjestys olisi poikkeava muihin.Paikan päällä Audin ääni eroaa selvästi muista, jonka röpötys särähtää enemmän korviin. Mitä tällä tiedolla sitten tekee. Ei mitään.
Moon sitä mieltä ettei futiksessa saisi syöttää hyökkäyspuoliskolta kenttää omalla puolelle. Kiukuttelenko siitä F1-foorumille, futis-foorumille vai FIFAan?No sitten ei ole terveitä suurinosa kuskeistakaan. Viimeisimpänä Hamilton, joka vinkui kun Spassa loppuu myllystä höögi kesken kaiken, ei ole lajille hyvä. Tämä on kuninkuusluokka, jossa ei pitäisi menon hyytyä kesken kaiken. Siitä tässä on kyse.
Kysyit tämän saman kysymyksen jo kaksi vuotta sitten nostalgiapuolella.Pidittekö enemmän -90 -luvun Span pääsuorasta, joka ei ollut niin suora kuin nykyään?
Sulla on erittäin hyvä muisti. Itse en muista kysyneeni, mutta saattaa olla. Muisti ei taida olla noin tarkka kuin sinulla.Kysyit tämän saman kysymyksen jo kaksi vuotta sitten nostalgiapuolella.
Pilvistä on ja radan vierellä ripottaa.Hallikainen voisit kyllä vähän sadetanssia sadetta sinne nyt kisan alkuun, kun samalla tässä kisan alkua odotellessa kuitenkin nautit paikallisia juomia leveän hymyn kera siellä .
Hardeilla kuulemma selviää vaikka läpi koko kisan, niin ainakin sateen uhka tuo hieman riskiä tallien varikkopeliin, että tullaanko aikaiseen ja kuseeko se sitten nilkoille.Spa vaan vähän paha sadekelin kisaksi.
Mielellään voisi tulla kuitenkin silleen sopivasti vettä, että ajettaisiin, eikä olisi arpalippukeliä.
Kyllä, mutta sei ei kuulu tähän keskusteluun. Nyt jännämään Beligan gp:tä.Sulla on erittäin hyvä muisti. Itse en muista kysyneeni, mutta saattaa olla. Muisti ei taida olla noin tarkka kuin sinulla.
Muistatko vielä, mitä vastasit kaksi vuotta sitten?