KuljunAlko
Well-known member
Kyllä meni hermot tohon Hamiltonin pelleilyyn reeneissä vaikka herraa arvostankin. Miten voi olla noin idiootti joka vitun radalla, aina muitten tiellä.
Rataa voisi sanoa hybridiksi katu- ja moottoriradasta, sillä osa radasta on pysyvää rakennelmaa. Katsomot ovat väliaikaisia ja rata on käytössä kisaviikonloppuisin.Eihän tämä mikään street circuit ole. Ei ole oikeilla kaduilla, vaikka kaiteet ovat lähellä.
Lawson toki eri seoksella, mutta hyvää duunia. Bottas on ihan käsittämättömän hidas. Pakko olla joku ongelma kun 2 sekkaa jää tiimikaverista.Lawson ja Tsunoda tallikaveriensa edellä Q1, Bottas hidas.
Ei se Hamiltonin fp3-kolari mikään niin suuri ollut. Etusiipi vaihdettiin ja taas oli auto kunnossa.
Ajaisikohan Verstappen tänään paalusta?Lawson toki eri seoksella, mutta hyvää duunia. Bottas on ihan käsittämättömän hidas. Pakko olla joku ongelma kun 2 sekkaa jää tiimikaverista.
Oot pöljä?Ei helvetti miksi minä katson tätä paskalajia. Hieno persoonallinen betonikaidehelvetti taas rakennettu.
Vaihda Motogp-kisoihin, ne näkee Viaplay Tv:ltä. Vaihtoehtoisesti katso koppiautoja, brittiläistä pukudraamaa , Uuno-leffoja tai mene vain ulos lenkille.Ei helvetti miksi minä katson tätä paskalajia. Hieno persoonallinen betonikaidehelvetti taas rakennettu.
Olen alkoholisti ja pöljä*Oot pöljä?
Hyvä ehdotus, tämä laji pilattu jo niin totaalisesti since 2006 & 2009 niin alan mieluummin katsoa vaikka frisbeegolfiaVaihda Motogp-kisoihin, ne näkee Viaplay Tv:ltä. Vaihtoehtoisesti katso koppiautoja, brittiläistä pukudraamaa , Uuno-leffoja tai mene vain ulos lenkille.