Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Peppuoperaatiossa käynyt Sonja Aiello puhuu suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä: "Tämä on minun kehoni"

Aielloa on kritisoitu myös siitä, että hän "mainostaa" operaatiota someseuraajilleen. Videollaan Aiello sanoo, ettei hän ole vastuussa yhdestäkään nuoresta, joka häntä seuraa.

– Olisin todellakin voinut jättää kertomatta tästä koko operaatiosta, mutten halua olla kuten lukuisat muut vaikuttajat, jotka eivät puhu siitä. He eivät kerro, kieltävät ja valehtelevat, hän sanoo.

Tämä on minun kehoni, ja saan tehdä sille ihan mitä itse haluan, hän jatkaa.
Tuo ei ole naisten esineellistämistä vaan voimaantumista. Hänellä on oikeus tehdä keholleen mitä haluaa. Mutta muistakaa, että kilpa-autoilun yhteydessä naisilla ei ole oikeutta esitellä kehoaan, koska se on esineellistämistä. Mutta tiktokissa ja instassa saa esitellä kehoaan.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Peppuoperaatiossa käynyt Sonja Aiello puhuu suunsa puhtaaksi saamastaan kritiikistä: "Tämä on minun kehoni"

Mutta muistakaa, että kilpa-autoilun yhteydessä naisilla ei ole oikeutta esitellä kehoaan, koska se on esineellistämistä. Mutta tiktokissa ja instassa saa esitellä kehoaan.
Monissa lajeissa naiset käyttää somea tuodakseen itseään esille sekä urheilijana, että ihmisenä. Toisaalta he ovat postanneet kaikkien tuijoteltavaksi bikinikuvia hiekkarannoilta yms.
Onneksi kaikki eivät tätä tee.

Busso

Well-known member
En osaa ihan sanoin kuvata repeilyni määrää, kun tulin mielenkiinnosta F1-Forumille lukemaan Kanagan GP:n lankaa, ja ensimmäinen asia jonka luen on Sonja Aiellon perse.
:D

No, foorumien kulta-ajat ovat yhtä vanhoja kuin minäkin. Alan ola jo vanha, taidatte te muutkin edustaa samaa ikäpolvea. Kaiholla muistelen foorumien kulta-aika.... Murobbs ja yleistä keskustelua oli oma suosikki pitkään; olin myös aktiivinen keskustelija siellä.

Offtopiccia?, No, ihan yhtä varmasti, kuin se Sonja Aiellon persekin.

Harmittaa, kun Ykän motti petti. Mutta se kuuluu lajiin, tekniset ongelmat. Vähän kuin harmittaa sekin - edelleen näiden vuosien jälkeen - kun tavallaan se 2016 mestaruus ratkesi pitkälti siihen Hamiltonin konerikkoon kärkipaikalta. Siinä meni voitto Lewisilta. Mutta juu - sitähän laji on - ja ei siinä. Kuitenkin eniten nautin siitä jos mestaruus ja kisat ratkeaa kovalla väännökkä kuski kuskia vastaan. Joskus paras voittaa, ja silloin se tuntuu, että se niinku meni oikein tavallaan. Mutta harvinaista se on, ikävä kyllä. Kyllähän Kiminkin mestaruus 2007 oli vähän, että tarvittiinhan siitä Massaakin antamaan kärkipaikka Kimille. Ja Hamiltonin töhöilyäkin.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Ilmeisesti jonkun kuuluisan takapuolen sihteeri.
Somevaikuttaja, josta nk. keltainen lehdistö tykkää uutisoida.

Katos, kun on väliviikko niin ihmiset pistää tuubaa asiatoikkeihin. Ensi viikolla paluu normaaliin, kun Monacon kisa on tuloillaan.

SJ

F1 asijan tuntia
Monacon kisasta on vaikea keksiä mitään asiallista sanottavaa. Toivottavasti uusilla säännöillä startissa on kunnon kahinat, kun Ferrarit tunkevat jostain keskipakasta kohti kärkeä.

Naisilla on outo maku kauneudesta, ei grid girleillä ollut tuollaisia pallopeppuja ja tötteröhuulia. Eivät ymmärrä omaa parastaan.
Onlyfans on täynnä isopeppusia ja törröhuulia ja kuka näitä rahoittaa jopa miljonääriksi asti: miehet. Ehkä vanhainkodissa kauneusihanteet poikkeaa nuorista aikuisista, koska heidän aikaan oli sellaista ja nyt on nyt.