Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6796
Vieläkö laitetaan kaikki vain pelkän uuden tallin piikkiin Cadillacilla? Hienoa menoa kyllä. :D
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5818
Parikymmentä kierrosta pitäisi päästä mediumeilla, mutta on ehkä liian kuuma
 
Ylös