Formula 1 - 2026 - 9 Britannian GP

CCMK

Well-known member
En tiedä mikä on mutta tällä hetkellä tää laji on rikki. Autoilla ei ajeta rajoilla edes kunnolla aika-ajoissa ja mies miestä kisaaminen on todella vähäistä. Autot näyttää myös jotenkin hitaammilta kuin ennen. Ei anna sitä mitä ennen. Saa nähdä kuinka kauan katsomot täynnä.
Hitaammilta ehkä juuri noiden vähän turhan 'hienojen' laitteiden 'lastentautien' ja 'kasvukipujenkin' takia. Eiköhän kun nuo vain olisi esitelty lajiin vähän myöhemmin tai ensi vuonna testien jälkeen niin parempi olisi sitten tilanne ollut kuin mitä se on nyt. On nytkin, mutta riippuu todella paljon radasta ja nähtävästi nopeilla radoilla ei onnistu tai tulee viivettä liiankin näkyvästi.

Onko joku kertaakaan nähnyt nopeusmittaria onboard-kamerasta? Jumalauta sarjakin häpeää ja yrittää peitellä hyytymisiä. Onneksi asiaan tulossa korjauksia tulevaisuudessa.
Itse ainakin olen nähnyt ja jopa useammin kuin yleisesti ottaen vähänkään 'tähtikuljettajien' ulkopuolisten kuljettajien ohjaamokameroita tällä kaudella.

PS. Nyt jälleen toimii tämä useampaan viestiin vastaus paremmin ja hyvä niin.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Kun huomisenkin jälkeen ajetaan vielä Spa ja Budapest kuumissa olosuhteissa, kiitos helleaallon vaikutuksen. Mersu voi lähteä kesätauolle neljän kilpailun voittoputkessa. Talli voi varmistaa jo hyvissä ajoin valmistajien mestaruuden.

Olen lähes sanaton Antonellin ajamisesta. Russell jäi taas Kimistä. Luulin ennen kauden alkua, että se on Russell, joka heiluttaa tahtipuikkoa. Toki, kausi on vielä kesken.

Onnea Antonellille. Hän vaikuttaa mukavalta kaverilta.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Olen lähes sanaton Antonellin ajamisesta. Russell jäi taas Kimistä. Luulin ennen kauden alkua, että se on Russell, joka heiluttaa tahtipuikkoa. Toki, kausi on vielä kesken.

Onnea Antonellille. Hän vaikuttaa mukavalta kaverilta.
Nimenomaan symppis tyyppikin vielä. Harvinainen persoona, jos voittaa mestaruuden.